نرخ روز ژل رویال صادراتی

Rate this post

ژل رویال یا ژل سلطنتی یکی از مغذی ترین ماده های موجود در طبیعت است. این ماده غذای اصلی ملکه می باشد که توسط زنبور کارگر ساخته می شود و دارای خواص درمانی فراوانی است. نرخ روز ژل رویال صادراتی عسل به پارامترهای متعددی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، نوع بسته بندی، برند و شرکت تولید کننده، میزان و حجم خرید، روش خرید و فروش و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

جالب است که درباره عسل چند گیاه طبیعی هم بیشتر بدانیم.

نرخ روز ژل رویال صادراتی

 

آشنایی با انواع ژل رویال موجود

آشنایی با انواع ژل رویال موجود

ژل رویال  دارای انواع مختلفی بوده و به صورت های متنوعی نظیر قرص، کپسول، پودر و ژل خام تولید و ارائه می گردد. ژل رویال ماده شیری رنگ است که باید در نگهداری آن دقت شود و هرچه تازه تر باشد مقوی تر بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. . امروزه برای مصرف آسان ترآن به صورت کپسول نیز تولید می شود که شرایط نگهداری آن را آسان تر کرده است. این محصول را می توان به تنهایی یا همراه عسل مصرف نمود. بهتر است طبق دستور و به اندازه استفاده گردد تا اثر بخشی خوبی داشته باشد.

شکل ظاهری و شرایط نگهداری ژل رویال

رنگ: زرد کمرنگ یا به نوعی کرم رنگ است.

بو: بویی تند دارد.

طعم و مزه: طعمی ترش و گس دارد.

شکل ظاهری: در دمای پایین ظاهری شبیه خامه یا کرم دارد.

 

شرایط نگهداری:

دردمای اتاق و در معرض نور بسیار فرار است.

دردمای منفی ۲۰ درجه و در فریزر باید نگهداری شود.

بهتر است در ظروف ۲ جداره مناسب در فریزر نگهداری شود.

در یخچال تا ۶ ماه خصوصیات طبیعی  خود را حفظ میکند.

عمده فروشی ژل رویال صادراتی ۱۰۰٪ طبیعی

عمده فروشی ژل رویال ۱۰۰٪ طبیعی

عمده فروشی ژل رویال طبیعی  از فروش این محصول در حجم بالا سود خوبی دریافت می کند، چرا که امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح داده و به صورت عمده کالای مورد نظر را تهیه می کنند و فروشنده نیز سریع تر کالای خود را به فروش می رساند. یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده انواع ژل رویال اصل با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

در این میان بهتر است عسل گون خالص درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

امروزه انواع ژل رویال با برندهای مختلف ایرانی و خارجی در کشور مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متمایز می باشند. نمونه ایرانی این محصول با توجه به مرغوبیت دارای طرفداران بیشتری بوده و از فروش بالایی برخوردار است. امروزه ژل رویال صادراتی ایرانی در کشور های اطراف استفاده فراوانی دارد و بسیاری از تولید کنندگان معتبر این محصول را به خارج از کشور صادر می کنند که در آنجا نیز مورد پسند مشتریان مختلف واقع شده است.

برای اطلاع از قیمت ژل رویال طبیعی ۱۰۰% میتوانید با کارشناسان مجموعه ما مشورت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید