تولیدکننده ژل رویال طبیعی

Rate this post

ژل رویال طبیعی و ارگانیک یکی از فر آورده های زنبور عسل است که  بسیار پرخاصیت بوده و مصرف آن برای تمام سنین مفید میباشد که به دو صورت خشک و منجمد به فروش می رسد، تولید کننده آن نیز باکیفیت ترین آن را به صورت مستقیم و عمده در معرض فروش قرار می دهد.

از عسل گون لرستان برای باروری توسط پزشکان طب سنتی برای کسانی که مشکل باروری دارند امروزه زیاد استفاده می شود و دلیل آن تاثیر خوب این محصول طبیعی زنبور عسل است.

تولیدکننده ژل رویال طبیعی از عسل وحشی

چرا ژل رویال گرانبها است؟

چرا ژل رویال گرانبها است؟ ژل رویال گرانبهاست چون ارگانیک بوده دارای فواید بی شماری برای بدن است مانند:

  • دارای خواص ضد التهابی بوده و ضد الرژی می باشد و تقویت کننده حافظه یوده و نقش موثری در عملکرد اعصاب دارد در نتیجه باعث جلوگیری از آلزایمر می شود
  • به دلیل پروبیوتیک و بیفیدوباکتری بالایی که دارد خاصیت ضد سرطانی داشته است و تسکین دهنده عوارض یائستگی می باشد و بر روی پوست کلاژن سازی می کند و باعث جوان سازی پوست می شود.
  • ژل رویال دارای کلسیم و فسفات بوده و تقویت کننده استخوان و پیشگیری کننده از پوکی استخوان است همچنین نقش موثری در درمان زخم داشته و ناباروری را درمان می کند.
  • تنظیم کننده دیابت بوده و کاهش دهنده التهاب غشاء مخاطی می باشد به درمان بیمارانی که پرتو درمانی و شیمی درمانی می کنند مناسب است و اثرات شیمی درمانی را کاهش می دهد.
  • ژل رویال برای سلامت روان مفید بوده و افزایش دهنده سلول های قرمز خون بوده و برای کم خونی مفید است و باعث کاهش کلسترول خون می شود.
  • از مغز محافظت نموده و برای بیماران اعصاب مفید بوده و باعث افزایش طول عمر می شود.

بازار توزیع ژل رویال

بازار توزیع ژل رویال عسل توزیع ژل رویال در بازار در انواع و اقسام مختلف و به صورت عمده انجام می شود که کیفیت بالا و قیمت های مناسبی را به خود اختصاص داده است، قیمت ژل رویال نیز بسته به کیفیت و تازگی مختلف می باشد و باید در حین خرید به اصیل و خالص بودن آن توجه نمود.

ژل رویال دارای طعم ترش، گس و خشک بوده و بعد از میل کردن آن طعمی مانند زهر زنبور عسل در دهان باقی می ماند و دهان و زبان حالت بی حسی را به خود می گیرد، در نتیجه کسانی که به زهر زنبور عسل حساسیت دارند نباید از این ژله میل کنند.

پس عسل هانی تاج طبیعی می تواند جایگزین بسیاری از مواد شود یا حداقل اینکه در کنار دیگر مواد طبیعی، به بارداری شما کمک کند.

ژله رویال در دو نوع خشک و منجمد عرضه می شود که به صورت خام و یا همراه با عسل میل می شود که در روز مصرف یک تا ۳ گرم از آن کافی می باشد، مقدار مصرف آن نیز بسته به سن مصرف کننده مختلف است و کودکان باید به میزان یک گرم قبل از صبحانه میل کنند و بزرگسالان باید تا سه گرم را قبل از غذا مصرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید