قیمت واردات ژل رویال ۱۰۰% اصل

Rate this post

برای خرید ژل رویال شاه انگبین اصل به کدام مرکز معتبر مراجعه کنیم؟ این محصولات از چه ویژگی هایی برخوردارند؟ ژل های رویال از محصولات بسیار ارزشمند با خواص درمانی فوق العاده هستند که اخیرا در بازارها به چشم می‌خورند. این محصولات از زیرمجموعه های مراکز زنبور داری است و قیمت های متنوعی را براساس کیفیت به خود اختصاص داده اند. در ادامه به بررسی خواص این محصول می‌پردازیم.

قیمت واردات ژل رویال 100% اصل

 

فواید ژل رویال برای پوست

فواید ژل رویال برای پوست

 

 

شاید نام ژل رویال را تاکنون نشنیده باشید و از خصوصیات ظاهری و خواص درمانی معجزه آسای این ماده اطلاعی نداشته باشید. به طور کلی، ژل رویال ماده ای غلیظ و ژله ای مانند است که به رنگ زرد روشن می‌باشد و توسط زنبور های کارگر برای ملکه کندو تولید می‌شود.

این ماده از غلظت بسیار بالایی برخوردار است و برخلاف طعم عسل کمی ترش است.
فواید این ماده برای زنبور ملکه باروری و طولانی شدن عمر آن است. ژل رویال یکی از طبیعی ترین محصولات تولید شده توسط زنبور های عسل است که برای درمان بسیاری از امراض های جسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول برای پوست بسیار مفید است و تاثیرات درمانی دائمی را بر روی پوست شما برجای می‌گذارد.

برخی از مهم ترین خواصی که این ماده برای پوست فراهم می‌کند شامل موارد زیر است:

  • خاصیت مرطوب کنندگی بالا
  • کاهش التهابات و قرمزی
  • استحکام و لیفت پوست صورت
  • بهبود چین و چروک ها
  • شفاف سازی پوست
  • درمان آکنه و جوش و لک های پوستی
  • پاکسازی پوست

بنابراین، می‌توان گفت که ژل رویال غذای ملکه ارتباطی نزدیک با یکدیگر دارند و علاوه بر مصرف این ماده در وعده های غذایی، می‌توانید به صورت موضعی از آن بهره ببرید. این محصولات در بسته بندی های مخصوص به خود و مطابق با کارخانه بسته بندی آن متفاوت است و در حجم های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

به طور کلی، ژل های رویال دارای مقادیر بالایی از آب، ویتامین ها، پروتئین، چربی، مواد احیا کننده و … می‌باشد.

فروشنده عمده ژل رویال خارجی

فروشنده عمده ژل رویال خارجی

 

فروش عمده و تک انواع ژل های رویال از طریق این مجموعه انجام می‌شود. این مرکز ارائه دهنده انواع محصولات طبیعی و ارگانیک خوراکی با بهترین کیفیت و بسته بندی های مرغوب به مشتریان است. فروش عمده ژل رویال معمولا در بسته بندی های باکسی انجام می‌شود و قیمت های مناسب تری را نسبت به تک آن برای خریدار رقم می‌زند.

برای داشتن اطلاعات تکمیلی و سفارش محصول خود با واحد فروش در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید