ژل رویال اورگانیک تهران با قیمتی ویژه

Rate this post

ژل رویال تهران در واقع حاصل جمع آوری باکیفیت ترین ژل های موجود توسط زنبورداران نقاط مختلف کشور همچون چهارمحال و بختیاری،مشهد،اصفهان،مازندران،و….میباشد که دارای خواص بالایی بوده و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است، ژل رویال تهران در انواع منجمد و خشک وارد بازار می شود که بسته به تازگی و کیفیت دارای قیمت های مختلفی می باشد و نرخ عمده و بدون واسطه آنها ارزانتر خواهد بود.

شما هنوز با عسل 40 گیاه آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

ژل رویال اورگانیک تهران با قیمتی ویژه

مراکز فروش هانی ژل درجه یک

مراکز فروش هانی ژل درجه یک

مرکز فروش هانی ژل یا شرکت ژل رویال درواقع  محصول درجه یک را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می کند که اصالت محصولاتش تضمین شده می باشد، ژل رویال ماده ای است که از غدد زیر حلقی زنبور کارگر جوان ساخته شده وکرم رنگ و غلیظ است که  اصلی ترین غذای ملکه به شمار می رود.

همچنین مصرف عسل ارگانیک رایحه به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

ژله رویال دارای خاصیت ضد باکتریایی بوده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. لارو های جوان تا سه روز از این ماده تغذیه میکنند ولی ملکه در تمام دوران زندگی خود از آن استفاده میکند.

به دلیل اینکه قدرت و خواص این محصول بسیار بالا می باشد ملکه با خوردن آن توانای آن را دارد که در روز هزاران تخم  بگذارد و تا ۵ سال عمر می کند و از رشد بالاتری نسبت به زنبورهای دیگربرخوردار است.

این درحالی است  که زنبور های  کارگر که تغذیه آنها از  عسل  و گرده گل است حدود ۴۵ تا ۶۰ روز بسته به محیط  در فصل کارشان عمر میکنند.

لذا خواص بسیار ارزشمند ژل رویال را می توان در تفاوت بین ملکه و زنبور کارگر مشاهده نمود، این ژل سرشار از پروتئین و اسید آمینه بوده و دارای انواع ویتامین های A, D, C, E B1, B6, B2, B12 , روی، آهن، منگنز، کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، اسید فولیک، اسید پانتوتنیک و بیوتین بوده و برای درمان ناباروری بسیار مفید واقع شده است.

فرآیند تولید ژل رویال ارگانیک

فرآیند تولید ژل رویال ارگانیک

ژل رویال توسط زنبور عسل کارگر ساخته می شود که این زنبور دو غدد بر روی سر دارد که با آنها این ماده را تولید می کند، ملکه در تمام دوران زندگی و لاروها در سه روز اول از ژله تغذیه می کند.

کندویی که دارای شرایط مناسب جهت تکثر و بچه دهی است شاخون های زیادی ایجاد می شود که سرشار از ژله رویال است.

در بهار کلنی دارای تعداد زیادی زنبور کارگر است ،  زنبورهای  کارگر  مقدار زیادی ژل رویال تولید می کنند و زنبور دار نیز می تواند آنها را جمع آوری کند، ژل رویال برای درمان بیماری های زیادی مفید است که بزرگسالان می توانند روزانه یک گرم از آن را در روز میل کنند و کودکان نیز نصف آن را باید در روز مصرف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید