کاربرد موم ورقه ای عسل خالص

5/5 – (1 امتیاز)

موم عسل را با حرارت بالا به شکل ورقه ای تبدیل می کنند و با بسته بندی آن ها در اندازه های مختلف آن ها را وارد بازار می کنند که موارد مصرف و کاربرد های فراوانی هم دارند. موم ورقه ای زنبورعسل در صنایع مختلف کاربرد دارد ولی به دلیل عدم هضم این موم ها در دستگاه گوارش، مصرف خوراکی ندارند.

کاربرد موم ورقه ای عسل خالص

تماس با ما

موم ورقه ای زنبور عسل(برگه موم طبیعی)

موم ورقه ای زنبور عسل(برگه موم طبیعی)

در صنعت دارو سازی از موم ورقه ای بسیار استفاده می شود، موم ها به دلیل عدم تجزیه در دستگاه گوارش ( alimentary canal )، به عنوان روکش دارو استفاده می شود.

از دیگر موارد استفاده آن ها در دارو سازی، استفاده در دارو های پماد مانند برای پوست است چرا که موم با سرعت زیادی جذب پوست انسان می شود.

به دلیل جذب سریع موم عسل، در تولید لوازم آرایشی به کار می روند و در کیفیت این محصولات بسیار موثر هستند.


به دلیل قابلیت شکل پذیری هنگام ذوب کردن موم های عسل، از آن ها در قالب سازی نیز استفاده می شود و رواج بیشتری یافته است.
در کار های هنری از موم ورقه ای عسل استفاده می شود به خصوص در صنعت شمع سازی، همچنین در جواهر سازی و اشکال هنری از این موم ها استفاده می کنند.
با ذوب کردن موم های ورقه ای از آن ها به عنوان براق کننده های چوب استفاده می کنند و ماندگاری بالایی هم دارد.

نحوه فروش موم ورقه ای عسل

نحوه فروش موم ورقه ای عسل

موم ورقه ای عسل یا همان برگه موم طبیعی عسل را هر فروشگاهی برای فروش ندارد و به دلیل موارد مصرف خاصی که دارد دسترسی به آن ها ممکن است کمی مشکل باشد.

تولید کننده های موم های ورقه ای، آن ها را در اندازه های مختلف با بسته بندی مخصوص به خود به بازار ارائه می دهند.

فروشگاه های خاصی بسته بندی های موم ورقه ای را برای فروش دارند که هنگام خرید باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمود چرا که برخی تولید کنندگان این ورقه های موم، آن ها را با کیفیت بالایی تولید نمی کنند.
تولید کننده های این ورقه ها نیز فروش مستقیم برگه موم زنبور را انجام می دهند و خریدارانی که در اندازه های بیشتر به این ورقه ها احتیاج دارند می توانند به صورت عمده از تولید کننده ها این محصولات را خریداری کنند.
سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هم وجود دارند که فروش موم ورقه ای عسل را انجام می دهند و خریدار بر اساس توضیحاتی که در مورد محصول وجود دارد می تواند خرید خود را انجام دهد. برای خرید از سایت ها هم باید از معتبر بودن آن ها اطمینان داشت چرا که افراد سودجو نیز در این بازار وجود دارند.

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید