موم ورقه ای عسل و تشخیص اصل بودن آن

5/5 – (1 امتیاز)

از موم ورقه ای عسل در موارد مختلف و حساسی مانند صنایع دارویی، صنایع غذایی، لوازم آرایشی و همچنین شمع سازی و  … استفاده می شود و به دلیل ارتباط مستقیم این محصول با سلامتی مصرف کننده اهمیت زیادی پیدا کرده است همچنین استفاده از موم های ورقه ای باید به درستی انجام شود تا اثر بخشی لازم را داشته باشد.

از آنجا که عسل پارس خمین یک محصول طبیعی بسیار حساس  میباشد، شرایط نگهداری عسل صادراتی برای تجار دارای اهمیت زیادی میباشد تا این محصول را بدون افت کیفیت به دست خریدار برسانند.

موم ورقه ای عسل و تشخیص اصل بودن آن

خرید موم ورقه ای تازه زنبور عسل برای شمع سازی

خریداران موم های ورقه ای عسل  برای مصارف مختلفی غیر از زنبورداری نیز از آن استفاده می کنند.

بعضی از خریداران موم ورقه ای عسل از این برگه های مومی برای شمع سازی استفاده می کنند.

خریداران این برگه موم ها ممکن است برای تشخیص اصل بودن محصول اطلاعات و دانش  فنی کافی را نداشته باشند و از روی ظاهر محصول نتوانند اصل بودن محصول را تشخیص دهند.

به همین دلیل بهتر است قبل از خرید این محصولات مطالعه ای در مورد محصول داشته باشند و یا با افراد با تجربه در این کار مشورت داشته باشند و برای خرید از این افراد کمک بگیرند تا با خرید اشتباه وقت و هزینه ای که کرده اند هدر نرود.

خرید از جای معتبر هم احتمال این که محصول تقلبی ارائه شود را کاهش می دهد یعنی فروشگاه های معتبر با فروش محصول بی کیفیت و تقلبی اعتبار خود را زیر سوال نمی برند.


منظور از موم ورقه ای عسل تقلبی این است که محصول با موادی مانند پارافین ترکیب شده باشد که تشخیص آن برای افراد مشکل است و کارایی و بازده اصلی را هم در پی نخواهد داشت.

نحوه خرید موم ورقه ای عسل در تهران

نحوه خرید موم ورقه ای عسل در تهران

برای خرید محصولاتی مانند موم ورقه ای عسل باید فروشگاه ها و بازار های معتبر انتخاب شوند تا علاوه بر ارائه محصول با کیفیت، قیمت محصول هم معقول باشد و خریدار با قیمت غیر واقعی مواجه نباشد.
فروشگاه هایی در بسیاری شهر ها  از جمله تهران و کرج وجود دارد که عسل و فرآورده های مربوط به آن را به فروش می رسانند همچنین محصولاتی مانند موم ورقه ای را در اندازه های مختلف و بسته بندی های متفاوت به مشتری ارائه می دهند.

خرید و فروش موم ورقه ای عسل در کرج

برخی برای خرید این محصولات به تولید کنندگان این ورقه های موم عسل  مراجعه می کنند و آن ها را به صورت عمده از تولید کنندگان خریداری می کنند.
فروشگاه های اینترنتی و سایت هایی هم در زمینه فروش این ورقه های موم فعال هستند که با سرچ در اینترنت و پرس و جو می توان از معتبر بودن آن ها مطلع شد و پس از اطمینان از این سایت ها و مطالعه توضیحات محصول همچنین بررسی لیست قیمت محصولات، می توان خرید را انجام داد.

عسل تخته ای نیز مثل مواد غذایی دیگر در صورت مصرف بیش از اندازه و نادانسته احتمال دارد مضراتی را برای شخص به همراه داشته باشد.

از طریق مجموعه رویال بیز امکان خرید موم ورقه ای عسل چه به صورت رنگ طبیعی و چه به صورت برگه موم رنگی در شهر کرج امکان پذیر است.
موم ورقه ای عسل را نیز می توان به صورت آنلاین از بازرگانی رویال بیز  خریداری کرد، این روش از آسان ترین روش های خرید است و روز به روز طرفداران بیشتری را پیدا می کند.

2

  1. سلام
    امکانش هست که موم ورقه ای عسل رو حضوری خرید کنیم؟
    فروشگاهی هست که بشه حضوری خرید کرد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید