موم شمع سازی برای ساخت شمع های طبیعی

Rate this post

موم شمع سازی زنبور عسل از جمله موم های شناخته شده برای ساخت شمع های طبیعی محسوب می شود. شمع های ساخته شده از این نوع موم علاوه بر دارا بودن زیبایی ظاهری، از مواد اولیه طبیعی و بدون افزودن مواد شیمیایی به وجود می آیند و عطر و بوی بسیار خاص و دل انگیزی دارند. عطر شمع های طبیعی ساخته شده با این مواد به خصوص در زمان هایی چون مراقبه با شمع می تواند بسیار خوشایند و آرامش بخش باشد.

موم شمع سازی برای ساخت شمع های طبیعی

 

موم شمع سازی ورقه ای با طرح شش ضلعی

موم های شمع سازی ورقه ای همان موم های ایجاد شده به صورت کاملا طبیعی و توسط زنبور هستند که به وسیله دستگاه های پرس مخصوص در طرح های شش ضلعی ایجاد و به بازار عرضه می شوند.

علاقمندان به ساخت شمع می توانند با تهیه این موم های ورقه ای در رنگ های مختلف شمع های زیبا و دست سازی را برای استفاده در مراسمات مختلف بسازند.

خرید موم شمع سازی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

خرید موم شمع سازی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

مجموعه رویال بیز بستر خرید برگه موم آجدار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت یا به عبارت صحیح تر نازل ترین قیمت را برای شما مشتریان علاقمند به شمع سازی فراهم نموده است.

خرید و استفاده از موم های شمع سازی ورقه ای این مزیت را دارد که شما برای ساخت شمع های با قطر متفاوت نیازی به قالب های شمع مختلف نداریدو تنها با افزودن ورق بیشتر یا کاستن ورق از دور شمع خود می توانید قطر آن را متناسب با سلیقه و نوع نیاز تان تغییر دهید.

موم شمع سازی ورقه ای در کنار اینکه زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند با هزینه اندکی نیز قابل تهیه است و با استفاده از آن بدون ابزار خاصی می توان به یک شمع ساز حرفه ای تبدیل شد.

سهولت ساخت شمع با استفاده از موم شمع سازی زنبور عسل

سهولت ساخت شمع با استفاده از موم شمع سازی زنبور عسل

همانطور که گفتیم موم شمع سازی زنبور عسل ورقه ای پروسه ساخت شمع را بسیار آسان نموده و با استفاده از آن حتی افراد مبتدی و بی تجربه در زمینه شمع سازی نیز می توانند شمع های زیبایی برای خود بسازند.

ما در مجموعه رویال بیز انواع موم شمع سازی طبیعی در رنگ های مختلف را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کنیم.

جهت خرید و اطلاع از قیمت موم شمع سازی می توانید با کارشناسان ما در کادر پشتیبانی بازرگانی رویال بیز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید