مرکزفروش عمده موم ورقه ای عسل رنگی

4.7/5 – (6 امتیاز)

مرکز فروش عمده موم ورقه ای عسل رنگی رویال بیز با تهیه کردن ورقه های موم عسل از موم خالص و با کیفیت برگه موم هایی با کیفیت بالا را برای مصرف کنندگان این محصول فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید:قیمت ورق بیزوکس

 

مرکزفروش عمده موم ورقه ای عسل رنگی

 

موم ورقه ای عسل(beeswax sheet) چیست؟

موم ورقه ای عسل(beeswax sheet) چیست؟

موم ورقه ای عسل یا برگه موم عسل درواقع همان موم های برداشت شده از کندو است که بعد از تخلیه عسل حرارت داده شده و ذوب می شوند.
موم هایی که در بازار وجود دارند به صورت موم کلوخ و قالبی،موم گرانولی تصفیه شده برای مصارف آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت موم ورقه ای آج شده به وسیله دستگاه آج موم موجود می باشند.

سایز و ابعاد موم ورقه ای عسل چقدر است؟

موم های ورقه ای عسل با ابعاد مختلف در بازار ساخته می شوند که سایز استاندارد و معمول آن برای کسانی که از این ورقه های مومی برای زنبورداری استفاده می کنند ۴۰*۱۸ سانت می باشد.

همچنین  این ورقه های مومی با سایز کوچکتر و اندازه ۲۸*۱۸ سانت نیز در بازار تولید شده که برای کسانی که قصد استفاده از ورقه های موم زنبور عسل برای شمع سازی دارند مناسب است.

خرید عمده موم ورقه ای زنبور عسل

خرید عمده موم ورقه ای زنبور عسل

عده زیادی از مردم موم عسل طبیعی را فقط برای خوردن خریداری می کنند و از کاربرد های دیگر آن اطلاعی ندارند.
زنبورداران زیادی هم از این ورقه های مومی برای زنبور های خود استفاده می کنند.
خرید عمده موم ورقه ای عسل برای گروهی از زنبورداران که تعداد زیادی کلنی زنبور داشته و دستگاه موم آج کن را نیز ندارند واقعا مقرون به صرفه است.

قیمت خرید موم ورقه ای عسل چقدر است؟

موم طبیعی که توسط زنبور عسل تولید شده است ماده ای کمیاب بوده و برداشت آن نیز در تمام طول سال امکان پذیر نیست.

بخش زیادی از موم های تولید شده توسط زنبور ها برای ساختن شان هایی استفاده می شود که زنبور در آن ها گرده گل و عسل خود را برای زمستان گذرانی نگهداری می کند.

با توجه به اینکه برای تولید موم ، زنبور باید مقدار عسل زیادی را مصرف کند , بنابر این قیمت موم خالص و طبیعی قطعا نمی تواند ارزان باشد.

خرید عمده موم ورقه ای عسل رنگی در تهران

خرید عمده موم ورقه ای عسل رنگی در تهران

موم ورقه ای عسل به دو صورت رنگ طبیعی ارگانیک و رنگ شده برای استفاده در صنعت شمع سازی تولید می شود.

در تهران به دلیل استفاده زیاد از ورقه های موم رنگی برای تولید شمع موم عسل رنگی تقاضا برای تولید ورقه موم عسل رنگی به نسبت سایر شهر ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: خریدلوازم شمع سازی

فروشگاه های مختلفی که در تهران و یا کرج  اقدام به فروش لوازم شمع سازی می کنند علاقه مند به خرید عمده موم ورقه ای عسل رنگی می باشند تا از طرفی نیاز مشتریان خود را بر طرف کرده و از سوی دیگر با خرید عمده موم ورقه ای عسل رنگی بتوانند این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه نمایند.

تولید موم ورقه ای رنگی

تولید موم ورقه ای رنگی زنبور عسل با استفاده از موم طبیعی و با خلوص بالا یکی از کار هایی است که در مجموعه رویال بیز به صورت اصولی و با دقت و کیفیت مناسب انجام می گیرد.

زمان تولید موم ورقه ای رنگی ،موم را از هرگونه آلودگی و ناخالصی پاک کرده(هرگونه خاک،پیله،لاشه زنبورو..)و تصفیه می کنند و سپس  آن را به رنگ مورد نظر تبدیل می کنند.

ترکیبات تشکیل دهنده موم زنبور شامل  الکل، اسید های چرب و انواع اسید، هیدروکربن و کربوهیدرات ها می باشند.

مرکز رویال بیز به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده موم ورقه ای رنگی  تلاش می کند تا ورقه های مومی را با بالاترین کیفیت و با رنگ های مختلفی برای کسانی که علاقه مند به شمع سازی هستند فراهم کند.

 

 

14

    • سلام
      حدودا ۴۷ رنگ مختلف هست.
      برای اطلاع دقیق تر از طیف رنگی موجود به شماره زیر در واتس اپ پیام بدین تا براتون ارسال کنن رنگ ها رو
      ۰۹۱۷۴۲۴۴۱۵۴

  1. سلام وقت بخیر امروز سفارشم موم رنگی به دستم رسید از این که اینقدر خوب اون کاور کرده بودید سپاس گذارم عالی و سالم به دستم رسید 🌹🌹

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید