ماسک موم زنبورعسل و روغن زیتون

5/5 – (1 امتیاز)

امروزه یکی از راهکارهای به تاخیر انداختن روند پیری پوست استفاده از ماسک های طبیعی برای صورت میباشد.ماسک موم زنبور عسل (beeswax)  به همراه روغن زیتون یکی از انواع ماسک هایی است که میتوان برای این منظور استفاده کرد و از خواص آن بهره مند شد.

ماسک موم زنبورعسل و روغن زیتون

ماسک موم زنبور عسل بهترین گزینه برای رفع چین و چروک پوست

با بالا رفتن سن و پیدا شدن چین و چروکهای پوستی که خبر از پیر شدن می دهد، افراد تلاش بسیاری می کنند تا این آثار را پنهان کرده و یا از بین ببرند.

یکی از بهترین روشها استفاده ار ماسک های طبیعی می باشد. افسردگی، اضطراب و استرس موجب ایجاد تغییراتی در پوست صورت می شوند که این عوامل لک ها و چروک های ناخواسته ای در صورت شما ایجاد می کنند.

برای درمان چین و چروک صورت می توان از ماسک های صورت که به طور طبیعی در منزل تهیه می شوند استفاده کرد.

قبل از استفاده از ماسک، ابتدا پوست خود را کاملاً تمیز نمایید.بعد از تمیز کردن پوست باید همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید و سپس آن ماسک را روی پوست خود قرار دهید.

یکی از بهترین انواع ماسک برای این منظوراستفاده از  ماسک موم زنبور عسل و روغن زیتون است که در ادامه با مراحل تهیه آن بیشتر آشنا میشویم.

طرز تهیه ماسک موم زنبور عسل و روغن زیتون

طرز تهیه ماسک موم زنبور عسل و روغن زیتون

برای تهیه این کرم ضد چروک خانگی ۳۰ گرم موم زنبور عسل، ۶۰ گرم روغن زیتون و ۳۰ گرم ژل گیاه آلوئه ورا مورد نیاز است.

ابتدا موم زنبورعسل beeswax  را روی حرارت ذوب می کنیم.هنگامی که ذوب شد، آن را داخل مخلوط کن می ریزیم و به آن روغن زیتون اضافه می کنیم. آن ها را خوب مخلوط می کنیم و برای یک دقیقه می گذاریم تا با مخلوط کن خوب مخلوط شود.

سپس ژل گیاه آلوئه ورا (ماده لزج وسط گیاه) را به مواد فوق اضافه می کنیم و دوباره مخلوط کن را برای دو دقیقه روشن می کنیم. حدود سه تا پنج قطره روغن گل رز را به مواد اضافه کرده و دوباره با مخلوط کن آن ها را ترکیب می کنیم.

اکنون این کرم کاملا طبیعی آماده است شما میتوانید این مواد را داخل ظرفی ریخته و آن را در داخل یخچال نگهداری کنید.

برای تهیه موم زنبور عسل میتوانید از طریق کارشناسان فروش مجموعه رویال بیز  اقدام کنید.

Source: http://ariyan-news.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید