قیمت هر کیلو برگه موم زنبور عسل در مشهد

5/5 – (1 امتیاز)

قیمت هر کیلو برگه موم زنبور عسل برای قرار گرفتن در قاب های کندو زنبور می تواند مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز اقدام به خرید آن کرد.در مجموعه ما برای زنبورداران مشهدی نیز این امکان فراهم شده تا بتوانند این برگه های مومی را با قیمت مناسبی تهیه نمایند.

جالب است که درباره عسل 250 گرمی هم بیشتر بدانیم.

قیمت هر کیلو برگه موم زنبور عسل در مشهد

تماس با ما

فروش عمده موم زنبور عسل در مشهد

درزمان های قدیم از موم زنبور عسل در موارد کمی همچون قالب سازی و یا مهر و موم استفاده می شده است.

اما امروزه کاربرد این ماده افزایش یافته تا جایی که حتی گاهی مجبور به واردات این محصول از سایر کشورها به ایران نیز میشویم.

هرچقدر کیفیت موم تولید شده بیشتر باشد خب طبیعتا قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند.

ما در این مجموعه از ابتدا تا انتها فرایند تولید را کنترل میکنیم تا در نهایت محصولی خالص و با کیفیت را به دست مشتریان عزیز برسانیم.

نوع تصفیه موم برای مصارف مختلف با هم متفاوت است،مثلا مومی که برای شمع سازی ( candle making )میخواهد استفاده شود با مومی که برای استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی قرار است استفاده شود از لحاظ کیفیت و نوع تصفیه تفاوت دارد.

در مجموعه رویال بیز همشهریان عزیزی که در شهر مشهد ساکن هستند میتوانند از طریق این مجموعه اقدام به خرید عمده موم زنبور عسل نمایند.

فروش موم زنبور عسل در مشهد به صورت عمده

فروش موم زنبور عسل در مشهد به صورت عمده

اگر شما در شهر مشهد سکونت دارید و قصد خرید عمده موم زنبور را دارید میتوانید از طریق مرکز رویال بیز که یکی از معتبر ترین مراکز فروش موم زنبور در سرتاسر ایران میباشد اقدام به خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب نمایید.

در این میان بهتر است عسل 300 گرمی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

قیمت عمده موم آج شده زنبور عسل

موم آج شده نام دیگر برگه موم زنبور عسل است که توسط دستگاه مخصوصی که به آن دستگاه آج موم گفته میشود موم را به صورت برگه های مومی شکل نازک با طرح های  شش ضلعی درمیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید