قیمت موم آج شده رنگی زنبور عسل

5/5 – (1 امتیاز)

موم آج شده برای زنبور داران اهمیت زیادی دارد و در زنبور داری( Beekeeping ) هر سال به این نوع موم احتیاج می باشد که در برخی مواقع توسط خود زنبور ساخته می شود. منظور از آج، لایه ای می باشد که در عسل وجود دارد، زنبور ها در دو طرف این لایه خانه های ۶ ضلعی می سازند سپس شروع به ذخیره ساختن عسل می نمایند.

قیمت موم آج شده رنگی زنبور عسل

قیمت موم آج شده رنگی (برگه موم زنبور)

از موم های آج شده در موارد مختلفی استفاده می شود و کاربرد های مختلفی دارند. از موارد مهم استفاده از این موم ها، استفاده در صنایع داروسازی است که سال ها از آن در ساخت برخی پماد ها و دارو های موضعی استفاده می شده است.
در  شمع سازی وساخت  اشکال هنری از موم  آج شده رنگی زنبور عسل استفاده می کنند و به دلیل طبیعی بودن ،  این موم های رنگی می توانند جایگزین بسیار خوبی به جای پارافین باشد که یک ماده نفتی است.
در صنعت لوازم آرایش نیز از موم طبیعی زنبور استفاده می کنند و استفاده از آن ها در بالا بردن کیفیت محصولات آرایشی بسیار موثر بوده است.

قیمت موم آج شده رنگی (برگه موم زنبور)
موم آج شده با کارایی های مهمی که دارد یکی از فرآورده های مهم عسل و زنبور داری است و بسیاری از زنبور داران سعی در تولید بیشتر این نوع موم ها دارند.

موم آج شده رنگی با قیمت خرید متافتی در بازار وجود دارد و از هر جایی که خرید موم آج شده  انجام می شود باید مطمئن بود که محصول با کیفیت و اصل را ارائه می دهند چرا که افراد سودجویی وجود دارند که با فروش موم آج شده تقلبی خریداران را با مشکلات زیادی روبرو می کنند.

تماس با بازرگانی رویال بیز

خرید مستقیم موم آج شده از زنبوردار

خرید مستقیم موم آج شده از زنبوردار

راه های مختلفی برای خرید موم آج شده وجود دارد که خریدار می تواند بهترین راه را انتخاب نماید. یکی از راه های خرید این موم های آج شده،خرید مستقیم از زنبور دار است.

بسیاری از زنبور دار ها فروش مستقیم را انجام می دهند و خریداران بسیاری این راه را انتخاب می کنند.
راه دیگر برای خرید این موم ها، فروشگاه های مخصوصی است که فروش عسل و دیگر فرآورده های عسل را انجام می دهند، این فروشگاه ها موم های آج شده را در بسته بندی های مختلف در اندازه های متفاوت ارائه می دهند و خریدار بر اساس نیاز می تواند بهترین آن ها را انتخاب نماید.
فروشگاه های اینترنتی و سایت ها نیز راه های خرید است که اخیرا طرفداران بیشتری پیدا کرده و با توجه به سهولت این نوع خرید، گسترش بیشتری یافته است.
فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند این نوع موم ها را برای فروش دارند و خریدار با سفارش محصول می توان بدون مراجعه آن را در هر نقطه از کشور که باشد تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید