قیمت عمده برگه موم آج شده و کاربرد آن

5/5 – (1 امتیاز)

موم آج شده از فرآورده های مهم زنبور عسل است که تولید آن گسترده تر شده است. موم های آج شده را با دستگاه های مخصوصی به شکل ورقه ای در می آورند و به بازار عرضه می کنند. این ورقه های ارزشمند امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و با مزایایی که دارند در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

شما هنوز با عسل 100درصد طبیعی آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

قیمت عمده موم آج شده و مصارف آن

تماس با ما

مصارف و مزیت های موم آج شده

در صنعت لوازم آرایشی، بهداشتی، صنایع غذایی، قالب سازی، شمع سازی، صنایع دارویی این موم ها استفاده می شوند.

کیفیت محصولاتی که از این موم ها در آن ها استفاده می شود بسیار بالا است و از سلامت کافی برخوردار است.
در صنعت شمع سازی استفاده از این موم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است چرا که بر خلاف پارافین که مواد شیمیایی و آلاینده است، موم های عسل در محیط های بسته هیچ ضرری ندارد و با بوی مطبوعی که دارد محیط را معطر نگاه می دارند.

این موم ها در صنایع داروسازی به دلیل خاصیت ترمیم کنندگی در پماد های ضد سوختگی و … مورد استفاده قرار می گیرند و تاثیر زیادی در تسریع روند درمان دارند.


موم آج شده در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مدت ها است که استفاده می شود و باعث بالا رفتن کیفیت و سلامت محصولات آرایشی می شوند.

نحوه خرید موم آج شده زنبور عسل

نحوه خرید موم آج شده زنبور عسل

برای خرید عسل و دیگر فرآورده های مربوط به عسل راه های مختلفی وجود دارد.

همچنین مصرف عسل 250 گرمی به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

موم آج شده را توسط دستگاه مخصوصی تولید می کنند، این تولیدی ها فروش عمده و مستقیم هم انجام می دهند.
فروشگاه ها و بازار هایی هم وجود دارند که فروش عسل و دیگر فرآورده ها را دارند که خریداران با مراجعه به این فروشگاه ها می توانند موم های آج شده را در بسته بندی و اندازه های مختلف خریداری نمایند.
فروشگاه های اینترنتی نیز انواع موم ها را برای فروش دارند که خریدار بدون مراجعه و غیر حضوری می تواند محصول مورد نظر خود را از این فروشگاه های اینترنتی خریداری نماید.
به دلیل شباهت ظاهری موم ها به پارافین، برخی افراد موم ها را با پارافین ترکیب می کنند و به خریداران می فروشند،.

برای پیشگیری از خرید های نا مطمئن باید خرید را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده ارائه برگه موم انجام داد.


با توجه به قیمت موم آج شده هم خریداران می توانند تشخیص دهند محصول تقلبی است یا خیر، چرا که برخی با فروش این موم ها با قیمت بسیار ارزان سعی در جذب مشتری دارند، که خریدار باید توجه داشته باشد که موم های آج شده خالص  قیمت مشخصی دارند و اگر ارزان تر از قیمت واقعی فروخته شوند، احتمال بی کیفیت بودن آن زیاد است.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید