قیمت برگه موم زنبور عسل به صورت عمده

Rate this post

برگه موم زنبور عسل یکی از فراورده های زنبور است که هم زنبورداران از آن استفاده میکنند و هم کسانی که علاقه به ساخت شمع های زیبای طبیعی دارند.

شما هنوز با عسل ارگانیک گون آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

قیمت برگه موم زنبور عسل به صورت عمده

 

خرید برگه موم عسل

این بسیار جالب است که چگونه موجودات زمین ، به ویژه زنبورهای عسل ، می توانند شگفت انگیزترین سازه ها را بسازند. به عنوان مثال ، لانه های شش ضلعی لانه زنبوری را در نظر بگیرید که این موجودات چگونه آنها را تولید می کنند و این ماده کاربردها و مزایای زیادی  را برای زندگی ما به همراه دارد.

این ماده شگفت انگیز از زنبورهای عسل کارگر تهیه می شود واز آن  برای کاهش کلسترول و تسکین درد و همچنین برای تورم و التهاب نیز استفاده می شود.

برگه های مومی شکلی که زنبورداران به وسیله دستگاه آج موم درست میکنند علاوه برصنعت زنبورداری در جاهای دیگری مانند کارهای هنری و صنعت شمع سازی نیز کاربرد دارد.

برای خرید برگه موم زنبور عسل با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید با کارشناسان ما درتماس باشید.

خرید برگه موم زنبور عسل در تبریز

خرید برگه موم زنبور عسل در تبریز

 

موم طبیعی زنبور یک روش شگفت انگیز برای مرطوب سازی پوست است و به طور معمول در محصولات مراقبت از پوست و مواد آرایشی یافت می شود. این ماده می تواند به محافظت و ترمیم پوست خشن ، خشک یا شکاف خورده کمک کند زیرا توانایی قفل شدن رطوبت را دارد.

در کتاب “نحوه استفاده از موم و عسل برای بهبود مشکلات پوستی” ، نویسنده ژن اشبرنر توضیح می دهد که این موم دارای محتوای غنی از ویتامین A و خاصیت نرم کنندگی است که باعث نرمی و رطوبت رسانی به پوست می شود و همچنین به رشد سالم و بازسازی سلول کمک می کند.

علاوه بر اینکه موم یک مرطوب کننده طبیعی برای درمان خشکی پوست است ، می توانید روزانه از آن استفاده کنید تا از خشکی پوست خود جلوگیری کنید.

همچنین مصرف عسل بدون موم به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

با توجه به خواص زیاد موم طبیعی وهمچنین کاربرد های این محصول در صنایع مختلف، باعث شده است که استفاده  از این محصول و تقاضا برای خرید آن افزایش یابد.

در ایران و مخصوصا در شهر تبریز نیز درخواست برای خرید برگه موم زنبور به نسبت زیاد بوده و از این رو مرکز رویال بیز آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین موم های طبیعی به مشتریان این منطقه است.

شما میتوانید با تماس با شماره زیر اقدام به سفارش و خرید این محصول  کنید.تماس با ما

Source: https://draxe.com/nutrition/beeswax

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید