فروش ژل رویال صادراتی با قیمتی تضمینی

Rate this post

شاه انگبین که امروزه با نام ژل رویال به فروش می رسد، یک ماده مغذی سفید و خامه ای شکل است. قند، ویتامین، چربی، اسید های آمینه و املاح سایر مواد مغذی هستند که در این ترشح غدد زنبور موجود می باشند. امروزه فروش ژل رویال صادراتی با قیمتی تضمینی به نسبت گذشته بیشتر انجام می شود. کیفیت و قیمت مناسب دو عامل کلیدی می باشند که در میزان صادرات این محصول نقش دارند.

پس اگر شما هم ازآن دسته از افراد هستید که دوست دارید بدانید قیمت عسل گون در بازار تهران چقدر است درادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فروش ژل رویال صادراتی با قیمتی تضمینی

 

شناخت بیشتر ژل سلطنتی رویال

شناخت بیشتر ژل سلطنتی رویال

ژل سلطنتی رویال یک مایع مغذی با طبع گرم می باشد. این ژل طبیعی از فواید زیادی برخوردار می باشد، به گونه ای که از آن در طب سنتی برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود.

با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا شناخت بیشتری نسبت به ژل سلطنتی رویال کسب کنید.

ژل رویال توسط زنبور های کارگر برای لارو ها و ملکه زنبور ها تولید می شود. لارو های زنبور تا سه الی چهار روزگی از ژل رویال می خورند؛ در حالی که ملکه زنبور ها از اولین تا آخرین روز عمر خود تنها از این ژل تغذیه می کند. این تغذیه ویژه زنبور سلطنتی سبب تمایز زیاد ملکه با سایر زنبورها که همگی آنها نیز مانند ملکه ماده هستند(بجز زنبور نر) می شود.

خواص شاه انگبین را می توان از روی طول عمر زیاد ملکه به نسبت زنبور های دیگر و میزان باروری ملکه زنبور ها مشاهده کرد.

طعم ترش ، طبع گرم و خاصیت کلاژن سازی برای پوست از ویژگی های بارز شاه انگبین محسوب می شود.

جالب است بدانید ژل رویال به عنوان یک مایع گیاهی و حیوانی شناخته می شود؛ که تنها دلیل آن وجود ذرات گیاهی در این ژل حیوانی است.

صادرات ژل رویال اعلاء

صادرات ژل رویال اعلاء

استثنایی بودن زنبور سلطنتی نسبت زنبور های کارگر محققان را شگفت زده کرده بود. آن ها باور داشتند ژلی که می تواند روش زندگی یک زنبور را تغیر دهد، حتما توانایی درمان بسیاری از بیماری های انسان را نیز دارد.

بالا بردن سطح ایمنی بدن، سرعت بخشیدن به بهبودی زخم ها، مرطوب کردن پوست و هضم بهتر غذا نمونه هایی از فواید این ژل بی نظیر می باشند.

خواص خوب شاه انگبین سبب شده تا در خارج از ایران افراد زیادی تمایل به مصرف آن داشته باشند.

در حال حاضر صادرات ژل رویال اعلاء توسط بازرگانی های معتبری در ایران صورت می گیرد.

بازرگانی های مذکور تلاش می کنند، تا نرخ ژل رویال صادراتی را منصفانه و با توجه به کیفیت این مایع تعیین کنند زیرا صدور شاه انگبین مزایای بی نظیری برای کشور دارد.

در خرید عسل گون درجه یک باید توجه کنید که این محصول رو ازفروشندگان معتبر و زنبورداران قابل اعتماد میشه تهیه کرد.

با شناخت بیشتر این ماده شگفت انگیز مصرف آن در کشورهای مختلف افزایش داشته و از آنجا که ژل رویال ایران نیز دارای کیفیت مناسبی میباشد لذا صادرات این مایع شگفت انگیز به کشور های دیگر فکری هوشمندانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید