شرایط نگهداری ژل رویال صادراتی

Rate this post

از آنجا که عسل پارس خمین یک محصول طبیعی بسیار حساس  میباشد، شرایط نگهداری عسل صادراتی برای تجار دارای اهمیت زیادی میباشد تا این محصول را بدون افت کیفیت به دست خریدار برسانند.

در اینجا توضیحاتی را در مورد شرایط نگهداری این محصول برای شما ارائه کرده ایم.

شرایط نگهداری ژل رویال صادراتی

میزان مصرف ژل رویال خالص

میزان مصرف ژل رویال خالص

تماس با ما

عسل تخته ای نیز مثل مواد غذایی دیگر در صورت مصرف بیش از اندازه و نادانسته احتمال دارد مضراتی را برای شخص به همراه داشته باشد.

مقدار مناسب  مصرف ژل رویال خالص به فاکتورهای  مهمی همچون سن فرد مصرف کننده، وضعیت سلامتی و جسمانی شخص و …بستگی دارد.

در حال حاضر اطلاعات علمی کاملی درباره دوز بندی دقیق ژل رویال خالص نداریم.بطور کلی روزانه حداکثر ۱ گرم ژل رویال را بصورت ناشتا  زیر زبان گذاشته و مصرف نمائید.

همچنین چنانچه طعم ژل رویال  برایتان خوشایند نیست میتوانید این محصول را با مقدار دو برابر عسل طبیعی ترکیب کرده  و سپس استفاده کنید.

حتما  بخاطر داشته باشید که مصرف بیش از مقدار مورد نیاز آن برای بدن مضر است.

نگهداری و حمل و نقل ژل رویال صادراتی

 

نگهداری و حمل و نقل ژل رویال صادراتی

به جهت کلیدی بودن ژل رویال و حساس بودن آن نسبت به نور و گرما نمی‌توان آن را در خارج از یخچال و در دمای معمولی حفظ کرد .

بنابر این ژل رویال  را بعد از برداشت از شاخون با دستگاه وکیوم و بسته بندی در ظروف دوجداره یا ظروفی که نور و روشنایی ازآن عبور نکند  در فریز و در دمای منفی ۱۸ درجه و به حالت یخ‌زده  نگهداری میکنند.

به جهت حساس بودن این محصول حتما باید برای صادرات آن به کشورهای دیگر از ظروف استاندارد و گرید A استفاده کرد تا محصول ارائه شده دچار افت کیفیت نگردد.

جهت حمل و یا ارسال ژل رویال بایستی به طوری که از تابیدن مستقیم نور و روشنایی آفتاب در امان بماند , و همراه با مقدار کافی یخ خشک یا یخ ژله ای و از طریق هوایی ارسال گردد و در کمترین زمان ممکن به مقصد برسد تا مجددا به صورت فریز نگهداری شود.

همچنین میتوان این محصول را در یخچال هایی که برای حمل دارو و یا مواد خوراکی فاسد شدنی استفاده میشود نیز قرار داده و ارسال کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید