خواص بره موم اصل برای عفونت ریه

Rate this post

بره موم اصل و ژل رویال که دارای خواص ضد التهابی است  از طریق کاهش پاسخ های التهابی و استرس اکسیداتیو از التهاب حاد ریه و کبد ناشی از اندوتوکسین محافظت می کند.

خواص بره موم اصل برای عفونت ریه

درمان التهاب ریه با بره موم اصل

بره موم اصل یک محصول طبیعی زنبورعسل است و دارای اثرات بسیاری از جمله فعالیت آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی ، ضد کبدی و ضد سرطانی است.

وقوع روند التهابی ، همراه با نقص در بهبود ، قرن هاست که یک مشکل جدی است. علیرغم پیشرفت های انجام شده در زمینه درمان، همچنان عفونت ها دلیل اصلی نگرانی هستند ، خصوصاً برای افرادی که در بهبودی از جمله دیابتی ها و حاملان کمبود گردش خون محیطی دچار مشکل هستند.

باید تأکید کرد که بره موم دارویی برای همه بیماری ها نیست. از آنجا که کیفیت محصولات بسیار متفاوت است، چندین محقق سنجش های بیولوژیکی و همچنین تجزیه و تحلیل ترکیبات شیمیایی را از نمونه های مختلف بره موم پیشنهاد کرده اند.

تحقیقات بسیاری در مورد کاربرد های بره موم اصل زنبور عسل  برای کاهش التهاب ریه و کمک به درمان شده است. تمامی این تحقیقات چه  آنهایی که روی نمونه های حیوانی و چه  آنهایی که روی نمونه های انسانی  تست شده اند نشان از اثرگذاری بره موم دارند.

یکی از اولین تحقیقات علمی که بر اساس طب جدید صورت گرفته و به نتیجه رسیده است، مربوط به سال های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۹ میلادی در روسیه استتحقیقات این پزشکان روسی نشان داده است که ترکیبی از آنتی بیوتیک به همراه محلول بره موم خالص می تواند بهترین نتیجه را برای کاهش التهاب ریه به همراه داشته باشد.

بنابراین ، خصوصیات دارویی دقیق بره موم باید تعیین شود.و با تحقیق و دانش بیشتر ، تولید داروهای جدید امکان پذیر خواهد شد.

در آینده ، باید به یک سوال قدیمی پاسخ داده شود: کدام بره موم برای کدام بیماری مناسب است.

برای درمان التهاب ریه چطور بره موم مصرف کنیم؟

همانطور که گفته شد، استفاده از عسل بره موم یکی از بهترین گزینه ها برای درمان التهاب ریه است.

بسیاری از افراد معتقدند که استنشاق ترکیب عسل و بره موم هم می تواند روند کاهش التهاب ریه را تسریع کند. با این حال چه مصرف خوراکی چه مصرف استنشاقی بره موم، بهترین گزینه ها برای درمان التهاب ریه خواهد بود.

بد نیست همینجا اشاره کنیم که چه بره موم تصفیه شده و فرآوری شده و چه ترکیب آن با عسل طبیعی، هر دو طعم بد و بوی تندی دارند.

برای همین ممکن است نتوانید آن را تحمل کنید. حتی عسل بره موم نیز برای بسیاری از افراد قابل خوردن نیست!

در چنین شرایطی بهترین روش برای مصرف بره موم خالص ، استفاده از کپسول بره موم است. کپسول های بهداشتی بره موم کمک می کنند تا بدون حس بو و طعم این ماده، خواص آن را دریافت کنید.

 

source:https://www.asalna.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید