خرید ژل رویال اصل به صورت تضمینی

Rate this post

خرید ژل رویال اصل به صورت تضمینی قطعا یکی از دغدغه های همیشگی خریداران این محصول است.

از عسل گون لرستان برای باروری توسط پزشکان طب سنتی برای کسانی که مشکل باروری دارند امروزه زیاد استفاده می شود و دلیل آن تاثیر خوب این محصول طبیعی زنبور عسل است.

ژل رویال اصل دارای مشخصاتی است که در مقالات قبل به آنها اشاره کردیم، بارزترین این مشخصات کرم رنگ بودن و داشتن بوی تند در آن است.

البته حفظ این ویژگی ها و کیفیت محصول تا رسیدن به مقصد نیازمند استفاده از روش های خاصی است چرا که ژل رویال خالص را باید در دمای صفر درجه سانتی گراد نگهداری کرد و دمای محیط میتواند به فاسد شدن آن بیانجامد.

خرید ژل رویال اصل به صورت تضمینی

چگونگی نحوه مصرف ژل رویال اصل

چگونگی نحوه مصرف ژل رویال اصل

اگر مصرف ژل رویال را متخصص طب سنتی برای شما تجویز کرد مطمئنا به شما خواهد گفت که این محصول را به چه صورتی مصرف کنید.

ژل رویال را به شکل قرص، پودر منجمد، خام و در ترکیب با عسل یا به صورت نوشیدنی می توانید بیابید.

اگر مصرف ژل رویال طبیعی را بدون تجویز پزشک سنتی انجام می دهید در آغاز بهتر است روزانه به مصرف حداکثر ۵۰۰ میلی گرم از آن اکتفا کنید تا عوارض جانبی احتمالی آن در بدن شما بروز نکند.

در منابع علمی آمده است که در مصرف ژل رویال خالص بایستی پس از یک دوره حداکثر ۹۰ روزه به مدت یک ماه از مصرف ژل خودداری کرده و سپس دوره مجدد مصرف را آغاز نمایید.

بهترین زمان مصرف روزانه ژل رویال طبیعی نیز حدود ۱۵ دقیقه قبل از صبحانه و به صورت ناشتا است. البته میزان و دوره مصرف این داروی گیاهی- جانوری می تواند بسته به شرایط فیزیکی و نوع مشکل سلامتی در افراد مختلف متفاوت باشد.

خواص ژل رویال اصل بر روی پوست صورت

خواص ژل رویال اصل بر روی پوست صورت

علاوه بر مصرف خوراکی ژل رویال برای درمان انواع بیماری های داخلی بدن، می توانید همچنین از استعمال خارجی ژل رویال طبیعی به عنوان اکسیر جوانی و جلوگیری از پیری پوست نیز استفاده کنید.

پس عسل هانی تاج طبیعی می تواند جایگزین بسیاری از مواد شود یا حداقل اینکه در کنار دیگر مواد طبیعی، به بارداری شما کمک کند.

دقت داشته باشید که ژل رویال خالص بر روی پوست به طور کامل خشک می شود و تغییر رنگی در آن ایجاد نمی گردد، اگر ژل رویال شما پس از استعمال بر روی پوست به رنگ قهوه ای درآمد مطمئنا فاسد شده است و به مراتب خواص مفید خود را از دست داده است.

جهت خریدن ژل رویال اصل و با کیفیت میتوانید از مشاورین مجموعه رویال بیز کمک بگیرید.

تماس با رویال بیز

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید