خرید فیتیله شمع مومی

Rate this post

خرید فیتیله شمع مومی رنگی و فیتیله های طبیعی مخصوص شمع های موم زنبور عسل، طبیعی، امروزه بیشتر از قبل استفاده دارد.این فیتیله های موم طبیعی  قابل استفاده برای شمع های مومی و  همچنین شمع های پارافینی می باشند.

از آنجا که عسل جهاد کشاورزی یک محصول طبیعی بسیار حساس  میباشد، شرایط نگهداری عسل صادراتی برای تجار دارای اهمیت زیادی میباشد تا این محصول را بدون افت کیفیت به دست خریدار برسانند.

خرید فیتیله شمع مومی

تماس با مرکز فروش فیتیله مومی رویال بیز

 فیتیله های مومی ساخته شده از الیاف طبیعی و با کیفیت

 

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فیتیله مناسب برای شمع سازی شعله مناسب،عدم ایجاد دود در هنگام سوختن و بوی مطبوع به هنگام سوختن است.

ویژگی هایی که ارتباط با کیفیت مناسب الیاف به کار رفته در فیتیله شمع دارند.در فیتیله های شمع موم رویال بیز سعی شده است تا از الیاف با کیفیت و طبیعی استفاده شود.

استفاده از مواد طبیعی در ساخت فیتیله شمع مومی

ساخت فیتیله های شمع مومی از روش های مختلفی صورت می گیرد که اگر به طور صحیح انجام نشود باعث ایجاد فیتیله هایی می شود که برای سلامتی انسان بسیار مضر هستند.

برخی برای ساختن فیتیله های شمع از مواد شیمیایی استفاده کرده تا با قیمت مناسب تری این فیتیله ها را به فروش برسانند و ازطرفی سود بیشتری نیز کسب می کنند.

هدف ما در مجموعه بازرگانی رویال بیز ارائه فیتیله های شمع مومی کاملا ارگانیک و ساخته شده از مواد کاملا طبیعی و با کیفیت است.

استفاده از شمع فقط برای روشنایی نبوده و امروزه بیشتر جنبه هنری و زینتی نیز دارد.تهیه شمع  های تزیینی بسیار زیبا و خلاقانه از موم زنبور عسل باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید و استفاده از این نوع شمع ها شوند.

چه بهتر که برای ساخت این شمع های طبیعی از فیتیله های طبیعی نیز استفاده شود تا محصولی کاملا طبیعی را برای مصرف کننده نهایی فراهم کنیم.

خرید فیتیله مخصوص شمع وارمر مومی

یکی از بخش های مهم شمع وارمر که باعث خوب سوختن آن می شود فیتیله آن است.

بسیاری از افراد از فیتیله های معمولی برای ساختن شمع های وارمر ساخته شده از موم زنبور استفاده می کنند که نتیجه مطلوبی برایشان حاصل نمی شود.

عده ای از فیتیله های کتان خارجی نیز برای ساخت این نوع شمع ها استفاده می کنند که باز نتیجه حاصل شده مطلوب نیست.

فیتیله شمع مومی را از کجا بخریم؟

فیتیله شمع مومی را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه در تهیه فیتیله موم عسلی کیفیت  موم  استفاده شده بسیار با اهمیت می باشد، لذا برای تهیه این نوع فیتیله ها خرید از یک مرکز فوش معتبر که برای ساخت فیتیله های خود از موم با خلوص بالا استفاده کند بسیار حیاتی می باشد.

عسل چند گیاه بهاره نیز مثل مواد غذایی دیگر در صورت مصرف بیش از اندازه و نادانسته احتمال دارد مضراتی را برای شخص به همراه داشته باشد.

چرا از رویال بیز فیتیله شمع مومی بخریم؟

• قیمت مناسب محصولات
• استفاده از موم عسل طبیعی  تصفیه شده و با خلوص بالا برای تولید فیتیله مومی
• پخش شدن عطر طبیعی موم عسل به هنگام سوختن فیتیله
• سوختن شمع بدون دود و با شعله مناسب.
• ارسال به تهران،اصفهان،شیراز،تبریز،مازندران و تمامی شهر های سراسر ایران.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید