خرید عمده قالب شمع برای شمع سازی

5/5 – (1 امتیاز)

خرید عمده قالب شمع را غالبا کسانی انجام می دهند که تصمیم به شروع هنر شمع سازی به عنوان یک حرفه گرفته اند و به دنبال تامین مواد و لوازم اولیه مورد نیاز این حرفه هستند. قالب های شمع سازی در اشکال مختلف می توانند به شمع ها شکل بدهند و از زمانی که موم یا پارافین داغ شمع سازی آماده شده تا زمان سرد شدن و تبدیل شدن به شمع، آن را در بر بگیرند.

بیشتر بخوانید: پارچه شمعی

خرید عمده قالب شمع برای شمع سازی

خرید عمده قالب شمع در انواع مختلف

خرید عمده قالب شمع در انواع مختلف

قالب های شمع در حالت کلی به سه دسته قالب های فلزی، پلاستیکی و ژله ای یا سیلیکونی تقسیم می شوند.

افرادی که تمایل به ساخت شمع هایی متنوع و با اشکال مختلف دارند غالبا خرید و استفاده از قالب های سیلیکونی را بر سایر انواع ترجیح می دهند.

قالب های شمع سیلیکونی انعطاف پذیر هستند و دوام بالایی دارند؛ از این رو تهیه آنها نسبت به انواع دیگر مقرون به صرفه تر به نظر می رسد چرا که شما این قالب ها را برای استفاده یک یا چند باره نمی خواهید و تمایل دارید با هزینه ای که صرف خواهید کرد سالها بتوانید از آنها جهت تولید انواع شمع استفاده کنید.

با استفاده از قالب های سیلیکونی استاندارد شما شاهد مسائلی چون چسبیدن شمع به قالب یا شکستن قالب نخواهید شد و به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

علاوه بر شمعدان از قالب های شمع سیلیکونی به دلیل داشتن مقاومت در برابر دماهای بالا می توانید به عنوان قالب آب نبات یا صابون نیز استفاده کنید.

خرید عمده قالب شمع سیلیکونی از مجموعه بازرگانی رویال بیز

خرید عمده قالب شمع سیلیکونی از مجموعه بازرگانی رویال بیز

ما در مجموعه بازرگانی رویال بیز به شما کمک می کنیم تا خرید عمده قالب شمع را با بهترین کیفیت انجام دهید.

رضایت مشتری هدف اصلی ماست و از این رو در مورد ارائه انواع محصولات از جمله موم زنبور عسل، ژل رویال، بره موم، شمع های آماده ساخته شده از موم زنبور عسل، انواع لوازم شمع سازی همچون انواع قالب ها و … سعی در ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می کنیم.


بانوانی که قصد دارند هنر شمع سازی را به عنوان یک حرفه خانگی پر بازده برای خود انتخاب کنند می توانند با استفاده از خدمات ما لوازم و مواد اولیه مورد نیاز خود را تهیه و در شروع کار از کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات مجموعه ما بهره مند شوند.

جهت دریافت مشاوره و پاسخ پرسش های خود پیش از اقدام به ثبت خرید می توانید با کادر پشتیبانی ما در مجموعه رویال بیز تماس حاصل نمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید