تشخیص موم زنبور عسل اصل و کاربرد آن

Rate this post

موم زنبور عسل از فرآورده های مهم زنبور عسل است که در موارد مختلفی از آن استفاده می شود. برای خرید این محصول باید دقت داشت چرا که برخی افراد سودجو پارافین را با موم ترکیب می کنند و خریدار ممکن است متوجه نشود و با مصرف موم نتیجه لازم را نگیرد.

از آنجا که عسل جهاد کشاورزی یک محصول طبیعی بسیار حساس  میباشد، شرایط نگهداری عسل صادراتی برای تجار دارای اهمیت زیادی میباشد تا این محصول را بدون افت کیفیت به دست خریدار برسانند.

تشخیص موم زنبور عسل اصل و کاربرد آن

 

راه تشخیص موم عسل طبیعی

نحوه تشخیص موم طبیعی عسل  از موارد بسیار مهم  ولی سخت و پرچالش است.

به همین دلیل باید تا جایی که امکان دارد حتما از زنبوردار و  یا شرکت های معتبر خرید کنید تا از طبیعی بودن موم عسل اطمینان داشته باشید.

زنبور های عسل برای تولید موم ۸ برابر بیشتر عسل مصرف می کنند و حدود ۲۴۲ هزار کیلومتر پرواز می کنند.

کاربرد موم زنبور عسل

کاربرد موم زنبور عسل

 

موم های زنبور عسل در تولید لوازم آرایشی مدتی است که مورد استفاده قرار می گیرد، این لوازم آرایشی کیفیت بالایی دارند و محصولات سالم تری هستند.

موم زنبور عسل غلظت كرم ها و لوسيون‌ ها را افزایش می دهدو  همچنين از آن  براي ساخت  ماتيك ‌ها استفاده می شود؛ به دلیل اینکه به براقي، غلظت و تثبيت رنگ آن كمك مي‌كند.

به همین دلیل از آن در رژلب، محصولات مراقب پوست و مو، کرم های ضد پیری و … استفاده می شود.

در شمع سازی از موم زنبور عسل بسیار استفاده می کنند و برای کسانی که به بوی پارافین حساسیت دارند و یا علاقه ای به شمع های پارافینی ندارند  انتخاب بسیار خوبی است.

این که موم عسل خالص باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خریدار با شناسایی و تشخیص اصل بودن محصول باید آن را خریداری نماید.

عسل چند گیاه بهاره نیز مثل مواد غذایی دیگر در صورت مصرف بیش از اندازه و نادانسته احتمال دارد مضراتی را برای شخص به همراه داشته باشد.

قیمت و خرید موم زنبور عسل

موم زنبور عسل

برای خرید موم زنبور عسل می توان به طور مستقیم خرید را از زنبور داران انجام داد، این نوع خرید از مطمئن ترین راه ها است.

زنبور داران عرضه عمده این موم ها را هم انجام می دهند و خرید به صورت عمده با قیمت مناسب تری برای خریدار تمام می شود.

فروشگاه ها و بازار های مختلفی  نیز برای فروش این موم ها وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توان موم ها را در اندازه و بسته بندی مناسب خریداری کرد.

فروشگاه های اینترنتی مختلفی نیز فروش موم های زنبور عسل را انجام می دهند. این سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جز راه های پرطرفدار خرید هستند و روز به روز این نوع خرید گسترده تر می شود.

مشخص کردن لیست قیمت موم زنبور عسلو قرار دادن آن در سایت به دلیل نوسانات زیاد قیمت موم زنبور امکان پذیر نمی باشد.

برای اطلاع از قیمت روز موم و خرید عمده موم زنبور می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

تماس با ما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید