تاثیرات شگفت انگیز موم زنبور اصل

Rate this post

درباره خواص موم زنبور اصل چه می‌دانید؟ شاید اولین و مهم ترین گزینه درمانی آن رفع عفونت های بدن باشد؛ بنابراین موم عسل طبیعی می‌تواند بهترین گزینه درمانی و پزشکی برای سرماخوردگی باشد البته استفاده از این ماده ارزشمند در صنعت آرایش و زیبایی هم کاربرد زیادی دارد.

خواص شگفت انگیز موم زنبور اصل

انواع موم زنبور اصل

انواع موم زنبور اصل

درواقع موم عسل توسط زنبور کارگر و به صورت طبیعی به وجود می‌آید. زنبور کارگر به وسیله هشت غده در شکم خود موم عسل را تولید می‌کند، در ادامه با این عصاره طلایی بیشتر آشنا می‌شویم.

موم عسل هم مانند هر ماده طبیعی دیگری در انواع و رنگ های مختلفی وجود دارد. البته موم زرد رنگ، شکل اصلی و اساسی تمام انواع موم‌ های زنبور عسل است؛ موم های طبیعی با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نیز میشوند و رنگ زرد آنها کمرنگ و تیره تر میشود.

خواص موم زنبور اصل برای بدن

بهداشت دهان و دندان

خاصیت ضد التهاب و ضد باکتری موم عسل باعث شده است که این ماده به استحکام دندان و لثه ها کمک کند. اگر ورم لثه، آبسه یا برفک دهان دارید، موم عسل را امتحان کنید.

موم عسل ترشح بزاق دهان را زیاد می‌کند؛ درنتیجه برای افراد سیگاری گزینه بسیار مناسبی است. همچنین این ماده زنگ و جرم دندان ها را از بین می‌برد و لثه را محکم می‌ک

ند.

خواص موم زنبورعسل برای کبد

درصد الکل کمی که در موم عسل وجود دارد، باعث ضد عفونی شدن بدن می‌شود. موم عسل آنتی اکسیدان های فراوان و طبیعی دارد که از تجمع چربی در کبد شما  جلوگیری می‌کند؛ در نتیجه کبد شما چرب نخواهد شد.

 خاصیت موم عسل برای معده

اگر معده درد دارید، عسل را همراه با موم آن بخورید. این ماده غذایی ارزشمند ورم معده را درمان می‌کند و باعث حرکت روان غذا در دستگاه گوارش و معده می‌شود.

البته موم عسل و مولکول های آن در دستگاه گوارش تجزیه کاملی ندارند و به همان صورت که جذب بدن شده‌اند، از طریق مدفوع خارج می‌شوند

خواص موم زنبورعسل برای مردان

موم عسل پروستات مردان را درمان می‌کند. درواقع این ماده قدرت باروری و نیروی جنسی مردان را افزایش می‌دهد البته اگر عفونت ادراری، مثانه یا مشکل پروستات داشته باشید، می‌توانید با موم عسل و به صورت طبیعی این مشکلات را کنترل و درمان کنید.

source:https://deltapayam.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید