بهترین ژل رویال اصل زنبورعسل رااز کجا بخرم؟

3.6/5 – (8 امتیاز)

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که ژل رویال اصل زنبورعسل رو از کجا میتوان تهیه و استفاده کرد که نسبت به کیفیت آن اطمینان داشت ، پیشنهاد میکنم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تولید ژل رویال اصل زنبور عسل

تولید ژل رویال اصل زنبور عسل

در سر زنبور كارگر غده اي می‌باشد كه در يك دوره از زندگي خود ماده اي توليد مي كند كه همون ژل رویال است.

ملكه تا پايان زمان زندگی خود از اين ماده تغذيه مي كند و توانايي ملكه به اين ماده منسوب مي شود و میتواند روزي بین  ٢٥٠٠ تا ۳۰۰۰ عدد تخم گذاري کرده و تقریبا بین ۴ تا ۵ سال عمر کند.

نکته جالب اینکه  اينكه طول عمر يك زنبور كارگر تنها ٤٢  روز است.

زمان هايي كه زنبور ها بيشتر به توليد و پرورش ملكه علاقه مند هستند فروردین و ارديبهشت ماه است .

تخم درون یک حجره قرار گرفته و پس از ۳ روز تبدیل به لارو میگردد.زنبورها برای این لارو تغذیه به مقداري كه نياز دارد را قرار میدهند و سر سلول را مي بندند تا بعداز اينكه از اینکه شفیره تبدیل به زنبور شد سر سلول را جویده وپاره كند و متولد بشود.

ملكه نیز همينطور به دنيا مي آید و با این تفاوت که برای لارو ملکه ژل بیشتری قرار میدهند تا فقط از این ماده تغذیه شده و بیشتر رشد کند .

زنبورداران نیز برای برداشت ژل رویال میتوانند ژل هایی که برای پرورش ملکه درون حجره ها ریخته میشود را برداشته و در ظرف های مخصوص و در جای خنک نگهداری کنند.

ژل رویال اصل از کجا تهیه کنیم؟

ژل رویال اصل از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه تازه ترین و با کیفیت ترین ژل رویال ، بهترین کار خرید این محصول به صورت مستقیم وبدون واسطه از زنبورداران است.

مجموعه رویال بیز به عنوان بزرگترین مرکز تولیدکننده و فروشنده با کیفیت ترین  ژل رویال در جنوب ایران در راستای خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز این محصول را با تضمین اصل بودن آن خدمت شما عزیزان ارائه میدهد.

تماس با رویال بیز

بهترین قیمت ژل رویال اصل در ایران

بهترین قیمت ژل رویال اصل در ایران

ژل رویال طبیعی هرچند از گذشته مورد توجه ومصرف قرار داشته است؛ اما در یک دهه اخیر این ماده بیشتراز قبل به مردم شناخته شده است.

به ویژه در ایران اسم ژله رویال را افراد بیشتری شنیده و اطلاعات کمی نیز در مورد آن دارند.گفتنی است که خرید چنین ماده خوراکی برای اکثر افراد سخت به نظر می رسد.

باید استانداردهای کامل و دقیق برای ژل رویال ایرانی جهت تعیین کیفیت آن فراهم شود تا با توجه به شاخص های فیزیکوشیمیایی کامل زمینه تعیین کیفیت آن فراهم شود.
قیمت عمده این محصول در ایران در چند وقت اخیر به دلایل مختلفی تغییر کرده و مقدار موجودی این محصول در بازار نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است.

برای کسب اطلاع از قیمت دقیق این محصول در بازار ایران میتوانید با کارشناس فروش مجموعه رویال بیز تماس بگیرید.

 

8

    • سلام
      بستگی به میزان خرید و کیفیت ژل رویال متفاوت هست.محبت بفرمایید با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید تا قیمت ژل رویال رو بهتون اعلام کنن

    • سلام
      ما در مجموعه رویال بیز فقط ژل رویال طبیعی برداشت شده توسط زنبورداران معتبر رو می فروشیم .برای اطمینان از کیفیت ژل رویال میگم همکارم باهاتون تماس بگیرن و راهنماییتون کنن

    • سلام جناب جباری عزیز
      بسته به حجم خریدتون قیمت خرید ژل رویال متفاوت هست.
      حتما کارشناس فروش مجموعه به شماره ای که گذاشتین تماس میگیرن و بهتون اطلاع میدن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید