بازار فروش ژل رویال طبیعی زنبور عسل

Rate this post

ژل رویال طبیعی یا غذای ملکه زنبور عسل ،ماده ای است  شیری رنگ که توسط زنبور های پرستار و برای تغذیه لارو ها و ملکه زنبور ها تهیه می شود.

ژل رویال در واقع حاصل ترشحات مغزی زنبور های کارگر برای تغذیه ملکه زنبور ها است.

در حال حاضر با شناخته شدن این ژل در کشور ،بازار فروش ژل رویال طبیعی زنبورعسل بسیار پیشرفت زیادی داشته و این محصول اغلب به صورت فریز شده و از طریق وب سایت های معتبر در دسترس عموم قرار می گیرد.

شما هنوز با عسل 300 گرمی آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

بازار فروش ژل رویال طبیعی زنبور عسل

ژل رویال چگونه تولید می شود؟

ژل رویال چگونه تولید می شود؟

تولید ژل رویال شاید برای زنبور داران سخت ترین کار باشد،‌و اغلب زنبور داران تولید و استخراج این ژل را به عنوان یکی از مراحل سخت در زنبور داری تعریف می کنند، البته این سختی در ازای بهبودی هزاران نوع بیماری کاملا مقرون به صرفه است.

در مرحله اول باید توجه داشته باشید، زنبور ها در مکانی که سرشار از گرده های گل و گیاهان مختلف است وجود داشته باشد که ژل رویال پر خاصیت به دست زنبور دار برسد.

در مرحله دوم باید توجه داشته باشید که هر ساله زنبوران در ماه های اردیبهشت و فروردین تکثیر و تولید مثل می کنند، که به صورت یک کله قند مومی شکل برعکس که به اصطلاح به آن شاخون گفته می شود در کندو ها قابل مشاهده است، که پس از مدتی از این شاخون یک ملکه زنبور به دنیا می آید.

همچنین مصرف عسل 500 گرمی به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

توجه داشته باشید که لارو ملکه از  ژل های رویال درون سلول های شاخون تغذیه میکند و پس از گذشت حدودا ۱۶ روز ملکه از درون آن بیرون می آید. البته استخراج این ژل دارای نکات بسیار زیادی می باشد، که شرح آن بسیار طولانی است.

خرید کیلویی ژل رویال طبیعی

خرید کیلویی ژل رویال طبیعی شما برای خرید ژل رویال کیلویی طبیعی می توانید به وب سایت هایی که معتبر هستند مراجعه کنید.

همان طور که مستحضر هستید ژل رویال نسبت به گرما و نور حساس بوده و پس از بیرون آمدن از کندو و استخراج شدن پس از مدت زمان کوتاهی فاسد می شود، بنابر این باید آن را فریز کرد.

در کشور ما مراکز زنبور داری بسیار زیادی هستند که برای خرید ژل رویال به صورت کیلویی  می توانید به این مکان ها مراجعه کنید، البته شرکت های معتبری نیز در سال های اخیر بر روی کار آمده اند که با عرضه ژل رویال به صورت کیلویی به بهترین کیفیت و قیمت  و داشتن خدماتی همچون مشاوره فروش و خدمات پس از فروش سبب تحریک مردم نسبت به خرید از این شرکت ها به صورت غیر حضوری می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید