آیا مصرف ژل رویال خالص برای مقابله با کرونا مفیده ؟

Rate this post

پیشگیری از ابتلا به کرونا با ژل رویال

آیا مصرف ژل رویال خالص برای مقابله با کرونا خوبه ؟

علتی که طب امروز برای ژل رویال شاه انگبین در مقابله با کرونا ذکر می کند، تقویت سیستم ایمنی بدن است.

وقتی بدن یک فرد از نظر سیستم ایمنی قوی باشد انواع ویروس و باکتری کمتر توانایی ورود و یا صدمه زدن به بدن را خواهند داشت و به اصطلاح گفته می شود سیستم ایمنی قوی بدن فرد  ویروس ها و باکتری ها را پس می زند.

ژل رویال خالص که در میان مردم به نام هایی چون ژل سلطنتی و ژل ملکه معروف است، یک ماده ژل مانند به رنگ شیری است که زنبورهای کارگر آن را برای تغذیه زنبور ملکه تولید می کنند. از آنجایی که این ماده بسیار کمیاب و مقوی است پس دارای قیمت بالایی نیز می باشد.

ژل رویال خالص چگونه می تواند برای مقابله با کرونا موثر عمل کند؟

ژل رویال خالص چگونه می تواند برای مقابله با کرونا موثر عمل کند؟

پاسخ این پرسش را بهتر است از دو دیدگاه طب سنتی و طب مدرن مورد بررسی قرار دهیم. از نظر طب سنتی ژل رویال اصل زنبور عسل دارای طبیعتی گرم است و از آنجایی که ویروس کرونا یک ویروس تا حد زیادی سرمادوست می باشد مصرف مواد غذایی با طبیعت گرم می تواند خطر ابتلا به بیماری را کاهش دهد و در صورت ابتلا بدن مقاومت لازم برای مبارزه با ویروس داشته باشد.

اما علتی که طب امروز برای اثرات مفید ژل رویال غذای ملکه در مقابله با کرونا ذکر می کند، تقویت سیستم ایمنی بدن است.

ژل رویال خالص یک ماده ضد ویروس،ضد باکتری،تحریک کننده سیستم دفاعی بدن و تقویت کننده قوای جنسی است.

وقتی بدن یک فرد از نظر سیستم ایمنی قوی باشد انواع ویروس و باکتری کمتر توانایی ورود به بدن را خواهند داشت و به اصطلاح گفته می شود سیستم ایمنی قوی بدن ویروس ها و باکتری ها را پس می زند.

پس با مصرف ژل رویال اصل و سایر مواد غذایی موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن می توانیم نه تنها به مقابله با ویروس کوید ۱۹ بلکه به مبارزه با تمام انواع ویروس ها و باکتری های موجود در اطرافمان برویم.

ترکیبات طلایی ژل رویال خالص زنبور عسل

ترکیبات طلایی ژل رویال خالص زنبور عسل

ترکیب ژل رویال طبیعی علاوه بر شهد گیاهان مختلف شامل ترشح غدد زنبور عسل نیز هست و از این رو این ماده به طور مشترک یک ماده غذایی گیاهی و حیوانی محسوب می شود.

ژل رویال یک منبع غنى از پروتئین ها از جمله ۸ اسید آمینه ضرورى, انواع ویتامین ها به جز ویتامین K, مواد معدنى متفاوت, اسیدهاى چرب, قندها, استیل کولین (که کمبودش فرد را براى ابتلا به آلزایمر مستعد می کند) و گاماگلبولین که تقویت کننده سیستم ایمنیست می باشد.

برخی افراد خواص و فواید درمانی ژل رویال را با عسل یکسان تصور می کنند در حالی که ژل رویال اصل فواید و خواص بسیار شگفت انگیزتری نسبت به عسل دارد و این موضوع را تنها کسانی که فقط یکبار این ژل را مصرف کرده اند درک می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید