کاربردموم شمع سازی زنبور عسل، مومی که پاک می سوزد

5/5 – (2 امتیاز)

موم شمع سازی در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک از این انواع دارای خواص منحصر به فردی هستند. برخی از آنها بسیار آهسته سوخته و عمر بالایی دارند برخی دیگر بدون ایجاد دود می سوزند، برخی عطر و بوی بسیار خوشایندی را به هنگام سوختن در فضا می پراکنند و از این رو افراد برای استفاده از هر نوع موم شمع سازی توجیه خاصی دارند.

شما هنوز با عسل 100درصد طبیعی آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

کاربردموم شمع سازی زنبور عسل، مومی که پاک می سوزد

دلایل کاربرد‌ موم در شمع سازی

دلایل کاربرد‌ موم در شمع سازی

بیشتر موم های ساخته شده از پارافین در درجه حرارت ۴۸ درجه و ۶۸ درجه سانتی گراد ذوب می شوند ولی نقطه ذوب موم زنبور عسل بالاتر است.

در شمع های ساخته شده از موم طبیعی زنبور عسل چنانچه از قطر مناسب فیتیله مومی استفاده شود،میزان چکه کردن شمع های ساخته شده از موم عسل بسیار کمتر از سایر شمع ها می باشد.

رایحه موم شمع سازی

برای برخی افراد و شرکت های شمع سازی رایحه و بوی قوی و خوش شمع از جمله مهمترین فاکتورها در ساخت انواع شمع محسوب می شود.

این شرکت ها به همین دلیل در ساخت شمع هنوز هم از موم های پارافینی استفاده می کنند.

همچنین مصرف عسل 250 گرمی به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

 استفاده از موم های پارافینی برای شمع سازی در حال حاضر بسیار کمرنگ شده و اغلب افراد و صاحبان کارگاه های شمع سازی استفاده از موم های شمع سازی طبیعی همچون موم زنبور عسل، موم کلزا، موم نارگیل و … را به استفاده از موم های پارافینی ترجیح می دهند.

استقبال از موم های طبیعی روز به روز بیشتر شده و پیش بینی می شود که در بازار آینده شمع اغلب قریب به اتفاق شمع ها با استفاده از موم های طبیعی شمع سازی ایجاد شوند.

دلایل کاربرد‌ موم در شمع سازی

سوخت موم های شمع سازی طبیعی،موم هایی که پاک می سوزند

در دهه های اخیر نه تنها در مورد صنعت شمع سازی بلکه در مورد تمام صنایعی که از سوخت های فسیلی و فرآورده های آنها برای تولید انواع محصولات استفاده می کنند، تاکید به استفاده از سوخت پاک می شود.

در این مورد گروه های فعال در زمینه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک به وجود آمده اند که بر عدم استفاده از موادی که ترکیبات سمی وارد اتمسفر می کنند، تاکید می کنند.

موم شمع سازی زنبور عسل و سایر موم های طبیعی همچون موم سویا، موم نارگیل و … از جمله موم هایی هستند که بدون هیچ گونه نگرانی از آزادسازی ترکیبات مضر در جو، به هنگام سوختن، می توانید به ساخت شمع با استفاده از آنها بپردازید.

در برخی گزارشات علمی آورده شده است که موم شمع سازی زنبور عسل نه تنها به هنگام سوختن باعث تولید و پخش ترکیبات سمی در جو نمی شود بلکه حتی می تواند به تصفیه و پاکسازی هوای اطراف نیز کمک کند.
جهت خرید موم شمع سازی طبیعی زنبور عسل به صورت شمش و ورقه ای می توانید از خدمات ما در مجموعه رویال بیز استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید