ژل رویال اصل زنبورعسل برای پوست

Rate this post

ژل رویال اصل زنبور عسل دارای خواص بسیاری میباشد.این ماده طیف گسترده ای از فعالیت های بیولوژیکی را که بر روی پوست تاثیر میگذارند را تعیین می کند،از این رو از این محصول در محصولات آرایشی و بهداشتی برای مراقبت از پوست استفاده میشود.

از آنجا که عسل پارس خمین یک محصول طبیعی بسیار حساس  میباشد، شرایط نگهداری عسل صادراتی برای تجار دارای اهمیت زیادی میباشد تا این محصول را بدون افت کیفیت به دست خریدار برسانند.

خواص ژل رویال اصل زنبورعسل برای پوست

آشنایی با ژل رویال

ژل رویال اصطلاحی است که برای توصیف ترشحات خامه ای و سفید ناشی از غدد گلو زنبورهای عسل استفاده می شود. زنبوران کارگر این ترشحات را در روزهای اول زندگی به لارو زنبور عسل تغذیه می کنند.
این پروتئین واحدی است که رویالاکتین نامیده می شود و در ژل رویال ایجاد می شود و باعث می شود لارو جوان زنبور عسل به یک زنبور عسل تبدیل شود.

اعتقاد بر این است که ژله رویال ماده اصلی ماندگاری و باروری ملکه زنبور عسل است ، به همین دلیل است که زنبور ملکه ۴۲ درصد بیشتراز زنبور کارگر رشد می کند.

او پنج تا هفت سال زندگی می کند (در مقایسه با هفت هفته زنبور کارگر) و بیش از ۲۰۰۰ تخم در روز می گذارد.
این حقایق چشمگیر است و باعث شده است که برخی حدس بزنند که ژله رویال احتمالاً مزایای سلامتی مشابهی برای انسان دارد.
ژل رویال حاوی تقریباً ۱۳ درصد پروتئین ، منبع خوبی از ویتامین های A ، E ، C و B. است. ژله رویال همچنین حاوی هورمون ها ، آنزیم ها ، اسیدهای چرب ، استرول ها ، DNA ، RNA ، ژلاتین و پروتئین های ایمنی بدن است.
توجه: اگر به عسل یا زنبورهای عسل حساسیت دارید ،حتماً احتیاط کنید. بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

ژل رویال اصل ماده جادویی موجود در رژیم زیبایی پوست

ژل رویال اصل ماده جادویی موجود در رژیم زیبایی پوست

این روزها همیشه یک ماده غذایی ضروری و سوپرفود وجود دارد که نوید می دهد زندگی شما را تغییر می دهد ،و چشمه جوانی را تحویل می دهد.

به نظر می رسد که این ماده طبیعی از مدتی قبل وجود داشته و مزایای تقویت بدن و سلامتی را فراهم می کند. با این حال ، مانند بسیاری از بهترین رازهای پوستی ، از طرف دوستان خارجی ما به ما می رسد، یعنی زنبورهای عسل.
به گفته دوست فرانسوی پرزرق و برق دار ما ، مربی روابط عمومی ماری-لور فورنیه ، ژل رویال راز دیگری برای زیبایی بی دردسر آنها است ، و توضیح می دهد: “من به عنوان یک دختر جوان و هنوز هم امروزی ، هر روز یک گرم ژله رویال استفاده میکنم تا از سیستم ایمنی بدن خود پشتیبانی کنم”.

بنابراین اگر خانم های فرانسوی می گویند این ماده مرموز برای آنها مانند هوا ضروری است و مارک های افسانه ای مراقبت از پوست فرانسه مانند Orlane از دهه ۱۹۶۰ از آن به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده می کنند ، مسئله باید واقعا خیلی جدی باشد.

عسل تخته ای نیز مثل مواد غذایی دیگر در صورت مصرف بیش از اندازه و نادانسته احتمال دارد مضراتی را برای شخص به همراه داشته باشد.

آیا این واقعاً راه حل طبیعی برای پوست سالم و جوان است که همه ما بدنبال آن بوده ایم؟

تاثیر ژل رویال اصل بر روی پوست

تاثیر ژل رویال اصل بر روی پوست

مطالعات نشان داده است که همانطور که ژله رویال به افزایش قابل توجهی در طول عمر ملکه کمک می کند ، ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در ژله رویال نیز می تواند برای از بین بردن رادیکال های آزاد که به طور معمول باعث پیری زودرس سلول می شوند ، کار کند.

شما می توانید  ماسک های زیبایی خود را با ژل رویال تهیه کنید و خود را برای همیشه از شر جوش، چین و چروک های آزار دهنده راحت نمایید.

چربی های محلول در ژل رویال اصل به صورت یک مرطوب کننده طبیعی پوست عمل می کنند. این خاصیت نه تنها چربی سطح پوست را کنترل می کند و مانع از جوش زدن می شود، بلکه از خشکی پوست جلوگیری کرده و شانس عفونت را کاهش می دهد.
جدا از آن آمینواسیدهای موجود در آن می توانند به کاهش سطح چین و چروک روی پوست کمک کرده  و ضایعاتی که ناشی از افزایش و کاهش وزن و بارداری می باشند را کاهش می بخشند.

ژل رویال می تواند به عنوان یکه ضد عفونی کننده طبیعی بر روی پوست اعمال شود.ژله رویال باعث افزایش کلاژن سازی پوست شده وباعث قوام بهترپوست می شود.

 ژل رویال سرشار از آمینو اسید است و برای شادابی پوست بسیار کاربرد دارد. همچنین ژل رویال دارای مواد آنتی بیوتیک و ضد قارچ  نیز میباشد.
این خواص همان چیزی است که منجر به استفاده گسترده از ژله رویال در محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری شده است.

شما می توانید  ماسک های زیبایی خود را با ژل رویال تهیه کنید و خود را برای همیشه از شر جوش، چین و چروک های آزار دهنده راحت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید