ژل رویال اصل و درمان تنبلی تخمدان

5/5 – (1 امتیاز)

با توجه به این که تنبلی تخمدان بیماریی است که تعداد زیادی از بانوان  از آن رنج می برند، توجه به درمان این بیماری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو آشنایی با نحوه و مقدار مصرف ژل رویال شاه انگبین برای درمان آن اهمیت دارد.

ژل رویال اصل و درمان تنبلی تخمدان

در مورد تنبلی تخمدان چه می دانید؟

ناباروری نتیجه ی تنبلی تخمدان می باشد که اکثر زنان به آن دچارند. دراولین قدم باید علت آن را ریشه یابی نمود. هم چنین در ادامه ی مطالب راههای درمان این مشکل را خواهید دانست.

سلولهای اولیه ای در تخمدان زنان وجود داردکه این سلول ها نام برده به تخمک تبدیل میشوند و اگر این سلولها با اسپرم لقاح یابند جنین به وجود می اید اما می خواهیم طریقه ی به وجود آمدن تخمک را شرح دهیم.داستان تخمک اینگونه آغاز می شود که درون مغز هر انسانی غده ای به نام هیپوفیز وجود دارد.

هیپوفیز ( Pituitary )دستورتولید هورمونی به نام FSH را در ابتدای هر دوره ی قاعدگی صادر میکند که تخمدان را وادار می کند ۹ الی ۱۰ تا از سلولهای اولیه که فقط در تخمدان وجود دارد را رشد دهد تخمدان نیز طبق این دستور سلولهای مورد نظر را انتخاب کرده و شروع به رشد دادن می کند. سلولهای اولیه در حال رشد به رحم دستور ساخت هورمونهای زنانه استروژن و پروژسترون را می دهند .

هیپوفیز دستور ساخت هورمونی به نام LH را بین روزهای ۱۲ تا ۱۶ بعد از آخرین قاعدگی می دهد .

این هورمون نیز به تخمدان دستور میدهد که آماده ترین و بزرگترین سلول برای تخمک شدن را به رحم صادر کند وسلولهای دیگرکه در طی یکماه آماده نمود برای پشتیبانی از تخمک به ساختن هورمون پروژسترون ادامه دهند تا اگرجنینی به وجود آمد بتواند داخل رحم زندگی کند. درصورت تشکیل جنین و ایجاد حاملگی جسم زرد به فعالیت خود برای مدتی ادامه می دهد با ترشح هورمون پروژسترون جدار رحم و در نتیجه جنین حفظ می شود .

در صورت عدم بارداری، هیپوفیز مجددا دستور تولید هورمون FSH را میدهد . سلولهای قبلی ازبین می روند و مجددا تخمدان شروع به رشد دادن سلولهای جدید میکند و این مراحل از زمان بلوغ تا یائسگی ادامه دارد.

تنبلی تخمدان چه علت هایی دارد

تنبلی تخمدان چه علت هایی دارد

از جمله عواملی که در چرخه ی هیپوفیزو تخمدان و رحم تداخل ایجاد می کند :
۱)اضافه وزن و چاقی میتواند باعث افزایش هورمون استروژن و هورمون های مردانه شود.
۲)عوامل ژنتیکی
۳)استرس و اضطراب روحی
۴)مشکلات دیابت و هورمون انسولین
۵) بیماری های غده تیروئید
۶)مشکلات غده فوق کلیه
۷) تومورهای مغزی
۸)بیماریهای عفونی ومیکروبی لگن ورحم

بعضی داروها با پروژسترون ها و هورمون های با دلایل شناخته شده و غیر شناخته شده دیگر میتواند باعث تداخل در عملکرد درست تخمدان شود.

بیماری تنبلی تخمدان چگونه ظاهر می شود

از جمله عوامل مهمی که ما را در تشخیص این بیماری راهنمایی می کنند:
نامنظم بودن عادت ماهیانه یا قاعدگی به شکل قطع قاعدگی و قاعدگی شدید و طولانی شدن قاعدگی
PCO یا سندرم تخمدان پلی کیستیک
چاقی
افزایش موهای صورت و ضخیم شدن موها
کاهش موهای پیشانی
جوش و آکنه
چرب شدن پوست بدن

درمان تنبلی تخمدان با مصرف  ژل رویال اصل

درمان تنبلی تخمدان با مصرف  ژل رویال اصل

دلیل اصلی اینکه ژل رویال غذای ملکه می‌تواند در بهبود بخش بسیار زیادی  از مشکلات زنان مثل تنظیم عادت ماهیانه، برطرف کردن مشکلات ناباروری و بخش اعظمی از موارد دیگر اثرگذار باشد، خواص ژل رویال برای درمان تخمدان پلی کیستیک  می باشد.

ژل رویال در شرایطی که به طور دقیق و منظم در برنامه غذایی بانوان قرار گیرد، می‌تواند این مشکل را به تدریج در بانوان برطرف نماید.

بایدبه این موضوع  توجه داشته باشید که درمان تنبلی تخمدان با استفاده از اصلاح سبک زندگی و افزودن برخی مکمل های درمانی مانند  ژل رویال زمان بر میباشد. در نتیجه بایستی مدت زمان زیادی را بدون هیچ گونه ناامیدی به پروسه درمان ادامه دهید تا نتیجه حاصل شود.

چنانچه قصد خرید ژل رویال اصل را دارید میتوانید از طریق شماره زیر با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

 

تماس با ما

source:https://namnak.com

2

    • سلام دوست عزیز
      بله برای کمک به درمان ناباروری در بانوان به عنوان مکمل دارویی استفاده میشه.
      برای استفاده حتما با پزشک خودتون هم مشورت بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید