موارد منع مصرف ژل رویال خالص

5/5 – (1 امتیاز)

نام ژل رویال شاه انگبین از آنجا روی این محصول طبیعی گذاشته شده که زنبورها از آن برای پرورش زنبورها و بخصوص ملکه استفاده می کنند و درواقع غذای اصلی ملکه زنبورها این ماده میباشد و باعث افزایش چند برابر طول عمر ملکه میشود. برخی از مردم از ژله رویال به دلیل خواص بی نظیری که دارد به  عنوان دارو استفاده می کنند.درکنار مزایای زیادی که این محصول دارد در این مقاله قصد داریم در مورد عوارض ژل رویال خالص و موارد منع مصرف آن بیشتر بدانیم.

موارد منع مصرف ژل رویال طبیعی

درچه مواقعی بهتر است از ژل رویال استفاده نکنیم؟

درچه مواقعی بهتر است از ژل رویال استفاده نکنیم؟

علائم حساسیتی ژل رویال غذای ملکه ممکن است بوسیله ترکیبات اصلی آن که عمدتاً توسط ۲ نوع پروتئین است ایجاد شوند، همچنین ممکن است بوسیله دانه ‌های گرده گل که برخی مواقع در ژل رویال موجود است وافراد به آن حساسیت دارند نیز بوجود بیایند.

در تمامی مقالات تأیید شده است که عوارض جانبی ژل رویال بسیار نادر هستند.همیشه مصرف ژل رویال را با مقادیر بسیار کم شروع کرده و پس از چند روز کم کم میزان آن را تا مقدار مورد نیاز افزایش دهید.


از اشکال مختلف ژل رویال (قرص ، مایع ،پودر، خام و …) به صورت همزمان و بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید زیرا استفاده از فرمولاسیون های مختلف در کنار هم  خطر مصرف بیش از حد را افزایش می دهد.
اگر بیماری که به خاطر آن ژله رویال را استفاده میکنید بهبود نیافته ویا در هنگام استفاده از این محصول شرایط شما بدتر شده است حتما با پزشک خود تماس بگیرید.
ژل رویال موضعی (تهیه شده برای پوست) را از طریق دهان مصرف نکنید. فرم های موضعی این محصول فقط برای استفاده بر روی پوست طراحی شده اند.

اگر آسم یا آلرژی به محصولات زنبور عسل دارید از ژله رویال استفاده نکنید. این می تواند باعث برخی واکنشهای جدی شود.


از جمله موارد خطرناک برای مصرف ژل رویال بدون مشورت با پزشک برای زن‌هایی است که مستعد ابتلا به سرطان سینه باشند.
هشدار مصرف : افراد مبتلا به سرطان سینه ( Breast cancer) گیرنده استروژن مثبت به هیچ عنوان بدون مشورت با پزشک ژل رویال مصرف نکنند.

مقدار مصرف ژل رویال خالص

همیشه مصرف ژل رویال را با مقادیر بسیار کم شروع کرده و پس از چند روز میزان آن را تا مقدار مورد نیاز به صورت آهسته افزایش دهید.

مقدار مصرف از ژل رویال خالص تا روزی یک گرم (به اندازه یک عدس) توصیه شده است.هرچند این میزان بسته به شرایط و بیماری فرد میتواند متفاوت باشد.

 

چه داروهایی روی ژله رویال تأثیر می گذارند؟

چه داروهایی روی ژله رویال تأثیر می گذارند؟

اگر از داروهای زیر استفاده می کنید ژله رویال را بدون توصیه پزشکی مصرف نکنید:

  1. وارفارین (کومادین ، ژانتوون)
  2. داروهای فشار خون.
  3. اگر آسم یا آلرژی دارید و از داروهای آلرژیک استفاده میکنید.
  4. کسانی که برای درمان کم خونی خود قرص مصرف میکنند.

از مصرف همزمان ژله رویال با سایر مکمل های گیاهی / بهداشتی که می توانند فشار خون شما را کاهش دهند ، خودداری کنید.
مشخص نیست که آیا ژله رویال به یک نوزاد متولد شده آسیب می رساند یا خیر. اگر باردار هستید بدون توصیه پزشکی از این محصول استفاده نکنید.
مشخص نیست که ژله رویال به شیر مادر منتقل می شود یا اینکه می تواند به کودک شیرخوار آسیب برساند. در صورت شیردهی به کودک از این محصول بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید و بدون توصیه پزشکی هیچ مکمل گیاهی / بهداشتی به کودک خود ندهید.

در صورت مبتلا بودن به بیماری خاصی ،هنگام استفاده از مکمل های گیاهی همواره به دنبال مشاوره با پزشک خود در زمینه استفاده از مکمل های گیاهی / بهداشتی نیز باشید.

تاثیرات ژل رویال خالص بر بدن انسان

  1. تقویت سیستم ایمنی بدن
  2. کمک به درمان دیابت نوع ۲
  3. کمک به درمان آلزایمر
  4. پیشگیری از پوکی استخوان
  5. کمک به درمان ناباروری
  6. بهبود عملکرد مغز
  7. افزایش طول عمر
  8. افزایش کلاژن سازی برای پوست
  9. تنظیم کننده متابولیسم بدن
  10. کمک به درمان بی خوابی …

اگر بدنبال خرید ژل رویال خالص هستید، میتوانید بصورت آنلاین و از وب سایت رویال بیز سفارش داده و محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید