مزایای شمع سازی با موم عسل

Rate this post

شمع سازی با موم روشی طبیعی  استفاده از موم زنبور عسل برای تولید شمع می باشد که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این شیوه دارای مزایای قابل توجهی است که بیشتر افراد علاقمند به شمع سازی و همچنین خریداران شمع های طبیعی ساخته شده با موم زنبور عسل را به این کار ترغیب می کند. در اینجا به ذکر برخی از مهم ترین این مزایا می پردازیم.

شما هنوز با عسل 40 گیاه آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

مزایای شمع سازی با موم عسل

شمع های طبیعی ساخته شده با موم آلودگی ناچیزی دارند

شمع های پارافینی از پارافین که یکی از مشتقات نفت می باشد ساخته می شوند.

این شمع ها به هنگام سوختن ترکیباتی همچون بنزن، دوده، کربن دی اکسید و … در اتمسفر آزاد می کنند.

شمع های پارافینی کیفیت هوای تنفسی ما را تحت تاثیر سو قرار می دهند و بایستی به سبب این دلایل از خرید و استفاده از آنها اجتناب نمود.

شمع های طبیعی ساخته شده با موم آلودگی ناچیزی دارند

در مقابل شمع های طبیعی ساخته شده از موم زنبور عسل هیچ گونه فرآورده جانبی مضر یا دوده سنگین ایجاد نمی کنند و به نوعی پاک می سوزند.

همچنین مصرف عسل ارگانیک رایحه به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

حتی در برخی منابع آورده شده است که شمع های پارافینی به هنگام سوختن ترکیباتی ایجاد می کنند که می توانند سرطان زا باشند؛ در حالی که این مسئله در مورد شمع های ساخته شده از موم وجود ندارد.

همچنین افراد دارای آسم یا بیماری های تنفسی غالبا به بو و دوده شمع های پارافینی حساسیت داشته و استفاده از شمع های طبیعی را بر آنها ترجیح می دهند.

شمع سازی با موم و خنثی سازی آلاینده ها

شمع سازی با موم و خنثی سازی آلاینده ها

در ادامه مزایای مذکور در بالا شاید برایتان جالب باشد که شمع های ساخته شده از موم طبیعی زنبور عسل علاوه بر اینکه خود ترکیب شیمیایی مضری به هنگام سوختن تولید نمی کنند، می توانند آلاینده های موجود در جو را نیز خنثی نمایند.

این نوع شمع ها به هنگام سوختن آنیون هایی تولید می کنند که این آنیون ها به خنثی سازی مولکول های ترکیبات آلاینده پراکنده در جو کمک می نمایند.

این شمع ها بدون رایحه خاصی می سوزند و از این رو افراد دارای حساسیت های تنفسی نیز به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند.

در حالت کلی در حال حاضر بر استفاده از مواد تجدیدپذیر برای تولید انواع محصولات تاکید می شود.

نفت و مشتقات آن روزی تمام خواهند شد و بایستی به دنبال جایگزین های مناسبی برای آنها بود.

شمع سازی با موم طبیعی دارای یک منشا کاملا تجدیدپذیر و ماندگار است.

جهت تهیه شمش موم و موم ورقه ای زنبور عسل برای شمع سازی می توانید از خدمات ما در مجموعه رویال بیز استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید