قیمت کیلویی ژل رویال اصل زنبور عسل

5/5 – (1 امتیاز)

ژل رویال از فراورده های دیگر زنبور عسل می باشد که متقاضیان زیادی خواهان خرید این محصول با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشند، متقاضیان این محصول به دنبال اطلاع از قیمت کیلویی ژل رویال شاه انگبین اصل زنبور عسل با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی می باشند تا محصول مورد نیاز خود را با قیمتی گران خریداری نکنند.

قیمت کیلویی ژل رویال اصل زنبور عسل

 

بررسی اجمالی ژل رویال زنبور ملکه

بررسی اجمالی ژل رویال زنبور ملکه

تولیدی ژل رویال تلاش می کند تا بتوانید بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید، ژل رویال غذای ملکه در واقع غذای ملکه زنبور به شمار می رود. رنگ ژل رویال زرد رنگ و طعم ترش دارد و در ضمن بوی آن تند می باشد.

این ماده سرشار از پروتئین می باشد و به دلیل داشتن خواص فوق العاده ای که دارد در طب سنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین خواص این ماده می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره نمود. ژل رویال یکی از قوی ترین آنتی باکتریال ها به شمار می رود.

ژل رویال به دلیل داشتن کالری بالا می تواند انرژی مورد نیاز ورزشکاران و کودکان را به راحتی تامین کند و به رشد کودکان کمک شایانی نماید.

این ماده به دلیل داشتن آنتی اکسیدان می تواندبه خوبی از ابتلا افراد به سرطان جلوگیری کند.

نرخ خرید عمده ژل رویال

نرخ خرید عمده ژل رویال قیمت عمده ژل رویال به عوامل متعددی بستگی دارد، میزان عرضه و تقاضا و کیفیت این ماده از مهمترین عوامل موثر در قیمت این ماده به شمار می روند. اگر قصد خرید این ماده را دارید بهتر است از نرخ خرید عمده ژل رویال اطلاع کسب کنید.

اطلاع از نرخ خرید عمده ژل رویال این امکان را برای شما فراهم می سازد تا شما بتوانید با پرداخت پول کمتری، حجم بیشتری از این محصول را خریداری و با همان کیفیت بالا دریافت کنید.

در ضمن متقاضیان این محصول می توانند ژل رویال مورد نظر خودشان را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند، در خرید بدون واسطه و مستقیم شما می توانید واسطه ها را حذف کرده و هزینه های خود را کاهش دهید، در نتیجه می توانید بهترین و مرغوب ترین نمونه از ژل رویال مورد نظر خود را با قیمتی به مراتب کمتر از قیمت بازار و کیفیتی بی نظیر خریداری کنید.

متقاضیان این محصول می توانند ماده مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت نیز سفارش دهند و بهترین و مرغوب ترین نمونه از رویال مد نظر خود را در هر کجای ایران که مایل باشند در اسرع وقت دریافت کنند.

8

    • با سلام خدمت شما
      برای اطلاع از قیمت عمده ژل رویال از بخش مشاوره وفروش با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات لازم رو دریافت کنید.

    • سلام
      بله در مجموعه ما شما میتوانید علاوه بر ژل رویال، بره موم ،موم زنبور و شمع های طبیعی ساخته شده از موم رو هم سفرش بدین.
      چنانچه نیاز به محصول دیگری از زنبور هم دارید میتوانید برای این منظور با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید