قیمت عسل ملکه یا ژل رویال خالص زنبورعسل

Rate this post

در بازار شاهد ارائه انواع گوناگون عسل ملکه زنبورعسل با قیمت های متفاوتی هستیم. ژل رویال خالص توسط زنبورداران با کیفیت عالی ارائه شده تا خریداران این محصول بتوانند بهترین نوع آن را انتخاب و از مزایای آن بهره مند شوند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شما هنوز با عسل ارگانیک گون آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

قیمت عسل ملکه یا ژل رویال خالص زنبورعسل

عسل ملکه چیست؟

عسل ملکه چیست؟

عسل ملکه یا همان ژله رویال ماده ای شیری است که از غدد  هیپوفارنکس زنبورهای پرستار ترشح می شود. این ماده مانند عسل یا گرده زنبورهای عسل نیست ، اما کسانی که به محصولات زنبور حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند.
زنبورهای کارگر عسل ملکه را به لاروهای کوچک نر و ماده در روز های ابتدایی و زنبورهای بزرگسال ملکه میدهند. درواقع ژل رویال خالص غذای اصلی ملکه ( Queen Bee )در تمام طول زندگی او است که به آن امکان می دهد روزانه ۲۰۰۰ تخم بگذارد وبتواند تا ۵ سال نیز زندگی کند.

زنبور عسل ملکه ۴۰ برابر بیشتر از زنبورهای کارگر زندگی می کند و محققان کشف کرده اند که مصرف ژل رویال خالص ممکن است کلید طول عمر ، قدرت و اندازه بزرگتر آنها باشد.

خواص غذای ملکه زنبور عسل

خواص غذای ملکه زنبور عسل

ژله رویال حاوی پروتئین ها ، چربی ها ، مواد معدنی ، ویتامین ها و اسیدهای آمینه مفید برای بدن است. این ماده همچنین شامل بسیاری از مزایای سلامتی است که نیازهای خاص بیماران سرطانی را برآورده می کند و آنها را قوی و سالم نگه می دارد.

همچنین مصرف عسل بدون موم به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.
از خصوصیات اصلی و مهم عسل ملکه یا همان ژله رویال اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای خاصیت ضد التهابی
ضد چربی خون و محافظت از قلب و عروق
انرژی زا است و استقامت رفاه عمومی بدن را ارتقا داده و باعث افزایش طول عمر میشود
سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد
ضد کم خونی است
تکیه گاه استخوان
ضد ملانوژنیک
دارای خاصیت ضد سرطانی است
باعث تقویت حافظه میشود
مناسب برای داشتن پوستی جوان تر
باعث افزایش کیفیت اسپرم و تقویت قوای جنسی میشود
ضد دیابت است

غذای ملکه زنبور عسل به دلیل خواص زیادی که این محصول دارد و همچنین زمان برداشت محدود و فشاری که برای برداشت این محصول به کلنی زنبور وارد میشود ،قیمت بالایی دارد ولی با توجه به خواص زیادی که دارد ارزش پرداخت این قیمت را دارد.

برای اطلاع از قیمت عمده و به روز عسل ملکه میتوانید با شماره همراه ۰۹۱۷۴۲۴۴۱۵۴ تماس گرفته و ازآخرین قیمت عسل ملکه مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید