قیمت خرید ژل رویال اصل

Rate this post

ژل رویال اصل به رنگ سفید مایل به کرمی می باشد که توسط زنبورهای عسل کارگر برای رشد ملکه تولید می شود و دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شما هنوز با عسل 300 گرمی آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

قیمت خرید ژل رویال به دلیل کمبود این ماده ممکن است که مقداری بالا باشد در صورت تهیه ژل رویال به طور مستقیم از زنبورداران با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت می ‌توانید آن را تهیه کنید.

قیمت خرید ژل رویال اصل

آشنایی با ژل رویال

آشنایی با ژل رویال

ژل رویال دارای رنگ کرم تا زرد لیمویی می باشد که توسط زنبور های کارگر به عنوان غذای مخصوص ملکه تولید می شود و از ارزش غذایی و دارویی بسیار زیادی برخوردار می باشد این ژل به دلایلی که اصلاً مشخص نیست بر خلاف عسل که طعم شیرینی دارد دارای طعم تند و ترش و اسیدی می باشد.

همچنین مصرف عسل 500 گرمی به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

از آن جا که این ژل بسیار کمیاب و گران قیمت می باشد قبل از تهیه آن می بایست روش های تشخیص نمونه های اصل را از تقلبی بدانید:

  • یکی از این راه ها همان دانستن رنگ سفید شیری تا زرد روشن می باشد.
  •  راه دیگر این است که ژل حاصله را در مقابل نور لامپ یا خورشید قرار دهید این ژل بازتاب نور آبی رنگی از خود دارد.
  • همچنین ژل رویال دارای بوی تند اسیدی مانندی است که در آب حل می شود.

ژل رویال را پس از این که از کندو ها خارج می کنند به مدل های مختلفی فرآوری می ‌کنند مانند: کپسول یا پودر خشک شده و یا به صورت ژل مصرف می شود.

به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد نیاز به معرفی ژل رویال و خواص آن بسیار زیاد می باشد مانند:

استفاده از این ژل می ‌تواند به مهار رشد توده های سرطانی کمک کند و باعث می‌ شود که سلول ‌های سرطانی نتوانند از خون مصرف کنند و به همین علت نمی توانند بیشتر رشد کنند.

افرادی که نیاز به کاهش وزن و کلسترول دارند می‌ توانند از این ژل استفاده کنند زیرا باعث هضم بهتر غذا می ‌شود و همچنین بسیار کم کالری می باشد و سوخت و ساز را در بدن افزایش می دهد.

با مصرف این ژل می ‌توان سلامت استخوان ‌ها را بهبود بخشیده و از پوکی استخوان جلوگیری کرد زیرا این ژل باعث جذب کلسیم بهتر می شود.

مرکز خرید ژل رویال اصل

مرکز خرید ژل رویال اصل

با توجه به خواص بسیار زیادی که ژل رویال دارد و استفاده از آن در اکثر بیماری ها و مشکلات پوست و مو  و همچنین آلزایمر و بسیاری از بیماری ‌های دیگر تاثیر مثبت می گذارد توصیه می شود که همه افراد در صورت توان از این ماده مقوی استفاده کند.

مرکز خرید ژل رویال با ارائه نمونه های مختلف فرآوری شده آن که به صورت پودر،قرص و ژله مانند این امکان را فراهم می کند تا همه افراد بتوانند این محصول را تهیه کنند.

به دلیل ارزش بسیار بالایی که ژله رویال اصل دارد این مرکز خرید می تواند با ارائه این محصول در بسته بندی های مناسب این امکان را به وجود بیاورد که همه افراد و با هر بودجه ای  بتوانند این محصول را تهیه و استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید