قیمت خرید ژل رویال اصل درمشهد

5/5 – (1 امتیاز)

ژل رویال یکی از فرآورده های گران قیمت زنبور عسل میباشد که توسط زنبورهای جوان ساخته میشود.میخواهیم در این مقاله درابتدا توضیحاتی را درمورد ژل رویال داده و سپس اطلاعاتی درمورد قیمت خرید این محصول در شهر مشهد دراختیار شما قرار دهیم.

 

قیمت خرید ژل رویال اصل درمشهد

بازار ژل رویال در مشهد

بازار ژل رویال در مشهد

ژله رویال ترشحی شیرمانند است که توسط غدد زنبورهای عسل کارگرتولید میشود. محتوای این ژله با توجه به منطقه جغرافیایی و آب و هوا میتواند متفاوت باشد. تمام لاروهای کلنی بدون در نظر گرفتن جنسیت ازاین ترشح تغذیه می کنند.

این محصول در انگلیسی “ژله رویال” نامیده می شود زیرا برای رشد و تغذیه ملکه زنبورها استفاده می شود. ژله رویال بعضی مواقع با گرده مخلوط می شود ، اما این دو محصول کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. اگرچه ژله رویال ، گرده ، موم زنبور و بره موم همگی محصولاتی هستند که از زنبورهای عسل بدست می آیند اما تقریباً ازهرلحاظ با یکدیگرتفاوت دارند.

هنگامی که زنبورهای کارگر تصمیم می گیرند ملکه جدیدی به وجود بیاورند (معمولاً به دلیل ضعیف شدن ملکه و یا مرگ ملکه قدیمی) ، چند لارو ۱۸ ساعته را انتخاب می کنند واین لاروها را درون سلول های مخصوص مومی که به آنها شاخون گفته میشود قرار میدهند.

سپس مقدارزیادی ژله رویال را درون این سلولها که برای آنها ساخته شده قرار میدهند تا لاروها ازآن تغذیه کنند. این نوع رژیم غذایی باعث میشود تا لاروها تکامل یافته وملکه های جدیدی درون این سلول ها شکل بگیرند.

با توجه به اهمیتی که مصرف ژل رویال اصل درمیان مردم پیدا کرده است خرید و فروش آن در مشهد نیزمانند سایر شهرهای ایران افزایش پیداکرده است و مراکز فروش رو به افزایش هستند.

شما عزیزان میتوانید برای خرید ژل رویال اصل درشهرمشهد با مشاورین مجموعه رویال بیز مشورت نمایید.

قیمت ژل رویال درمشهد چقدر است؟

قیمت ژل رویال درمشهد چقدر است؟

آیا شما هموطنان عزیزی که در شهر مشهد ساکن هستید اطلاعی از قیمت ژل رویال دارید؟ قیمت این محصول بسته به کیفیت آن و میزان و مقداری که شما قصد خرید آن را دارید متفاوت است.

اگر قصد خرید مقدار کمی ژل رویال را دارید طبیعتا قیمتی که باید بپردازید به مراتب بیشترازحالتی است که قصد خرید کیلویی و عمده این محصول را دارید.

از آنجایی که ژل رویال محصولی باارزش محسوب میشود وقیمت نسبتا زیادی دارد برای خرید آن با قیمتی مناسب ترنیازاست تا حداقل به میزان ۱۰۰ گرم از این محصول با ارزش را سفارش دهید تا بتوانید با قیمتی مناسب این محصول را دریافت کنید.

2

    • سلام
      بستگی به میزان خریدتون داره بزرگوار.برای اطلاعات بیشتر در این مورد با مشاور فروش مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید