قیمت خرید عصاره الکلی بره موم

Rate this post

عصاره الکلی بره موم محصولی است که از فرآوری بره موم خام به دست می آید.ابتدا بهتر است اطلاعاتی در مورد بره موم و خواص عصاره الکلی آن داشته و سپس نسبت به قیمت و خرید آن اقدام کرد.

جالب است که درباره عسل ارگانیک گون هم بیشتر بدانیم.

قیمت خرید عصاره الکلی بره موم

بره موم اصل زنبور عسل چیست؟

بره موم ماده ای رزین مانند است ، که به طور خاص با ترکیبی از شیره درخت و موم ساخته شده توسط زنبورها برای پر کردن شکاف های لانه زنبوری برای محافظت از آن استفاده میشود. از این محصول در محصولات زیبایی برای درمان انواع بیماری های پوستی ، به ویژه آکنه استفاده می شود.

خواص عصاره الکلی بره موم برای پوست و زیبایی

خواص عصاره الکلی بره موم برای پوست و زیبایی

ضد باکتری ، ضد قارچ ، ضد ویروس

بره موم به دلیل توانایی در مبارزه با بسیاری از باکتری های قدرتمند شناخته شده است. برخی مطالعات نتیجه می گیرند که دلیل تأثیر بسیار زیاد بره موم در برابر میکروب های مختلف ، غنی بودن از فلاونوئیدها است .

صاف و نرم کردن

از آنجا که بره موم از چنین خواص درمانی قدرتمندی برخوردار است ، برای بازسازی پوست به سرعت عمل می کند تا به لطافت  بافت پوست کمک کند.

مرطوب کننده

بله ، حتی پوست را بدون مواد باقی مانده خامه ای و سنگین آبرسانی می کند.

تسکین دهنده

به دلیل توانایی های درمانی ، بره موم برای آفتاب سوختگی بسیار مناسب است. آن را تسکین می دهد و به سرعت بخشیدن به روند بهبود کمک می کند.

مبارزه با رادیکال های آزاد

بره موم همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی است که باعث می شود رادیکال های آزاد (که تقریباً یک واقعیت اجتناب ناپذیر با آلاینده های روزمره و قرار گرفتن در معرض آفتاب در معرض آفتاب شدید تابستان است ، حتی اگر شما یک کاربر پر مصرف SPF باشید) از آسیب سلول جلوگیری کند.

فروش انواع عصاره بره موم زنبور عسل

فروش انواع عصاره بره موم زنبور عسل

زنبورداران در تمامی دنیا برای گرفتن بره موم اصل و خالص  با استفاده از تله هایی که برای این منظور ساخته شده اند اقدام به جمع آوری بره موم میکنند.

این تله ها دارای شیار هایی ناازک هستند و زنبورداران آن را بر روی کندو عسل قرارداده و زنبورها بین این  شیارها را با بره موم خالص می بندند و از این طریق زنبورداران اقدام به جمع آوری بره موم می نمایند.

در بازار انواع مختلفی از عصاره بره موم موجود میباشد که با استفاده از حلال های گوناگون به دست می آیند.

انواع عصاره بره موم زنبور

عصاره آبی بره موم

عصاره الکلی بره موم

در بازار ایران بیشتر عصاره الکلی بره موم موجود میباشد و عصاره آبی بره موم به صورت محدود و با قیمت های بالا در بازار ایران به فروش میرسد.

بهترین فروشگاه فروش عصاره الکلی بره موم اصل

برای خرید عصاره بره موم اصل بهتر است از فروشگاه های معتبر که این محصول را از زنبورداران معتبر تهیه  کرده اند خرید خود را انجام داد.

عصاره الکلی بره موم هر چقدر اصل و درجه یک باشد تاثیر گذاری بیشتر و بهتری دارد و مصرف کننده محصول رضایت بیشتری از خرید خود دارد.

در این میان بهتر است عسل بدون موم درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

امروزه فروشگاه های تخصصی عرضه عصاره بره موم در شهرهای بزرگ کشور عملکرد خوبی داشته اند و محصولات مناسبی را ارائه می دهند.

از مهمترین شهر هایی که عصاره بره موم در آنها به فروش میرسد میتوان شهر های تهران،مشهد،اصفهان،تبریز،شیراز و اراک را نام برد.

قیمت عصاره الکلی بره موم زنبور عسل

از آنجا که طعم بره موم  برای همه افراد خیلی مناسب نیست  مصرف کپسول بره موم و عصاره الکلی بره موم که برای استفاده راحت تر هستند  طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

اما عصاره الکلی بره موم خالص  را از کجا میتوانیم تهیه کنیم؟

و آیا امکان خرید اینترنتی عصاره الکلی بره موم برای ما وجود دارد؟

امکان خرید اینترنتی عمده عصاره بره موم از طریق مرکز فروش بره موم رویال بیز فراهم شده و شما میتوانید از این طریق اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت عصاره الکلی بره موم اصل میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه رویال بیز تماس گرفته و ارتباط مستقیم داشته باشید.

 

Source: https://www.byrdie.com/korean-skincare-propolis-acne

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید