شمع مومی رنگی عید نوروز

5/5 – (2 امتیاز)

کم کم به عید نوروز نزدیک می شویم و خانم ها دنبال ایده های جدید ساخت شمع رنگی عید نوروز و سفره هفت سین هستند,در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد اطلاعات کسب نمایید.

شما هنوز با عسل 40 گیاه آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

شمع مومی رنگی عید نوروز

 

تماس با ما

هر سال رقابت شدیدی بین خانم ها بر سر چیدمان سفره هفت سین وجود دارد.

در این رقابت آنها سعی می کنند به جای این که چیزهای تکراری که در همه مغازه ها و بر روی هر سفره ای دیده می شود تا جای ممکن خودشان ابتکار به خرج دهند و حاصل دست خودشان را روی سفره هفت سینشان بچینند.

اگر شما هم دوست دارید شمع های سفره هفت سین امسال را خودتان درست کنید ولی وقت و حوصله این را ندارید که بخواهید با آب کردن پارافین و این جور کارها درگیر شوید، در اینجا ایده هایی معرفی کرده ایم که به شما کمک می کنند به جای خریدن شمع های گران قیمت با استفاده از شمع های ساده و اضافه کردن برخی جزئیات به آنها به سفره هفت سین خودتان زیبایی و تنوع ببخشید.

ساخت شمع موم رنگی لیوانی

ساخت شمع موم رنگی لیوانی

یکی از ایده های ساخت شمع رنگی عید نوروز ،ساخت شمع های رنگی لیوانی می باشد.

برای ساخت این شمع ابتدا باید فیتیله را در کف لیوان مورد نظرمان فیکس کنیم.برای این منظور میتوانید از چسب حرارتی نیز استفاده کنید.

لیوان را کمی کج کرده و موم قالبی رنگی که ذوب کرده ایم را به اندازه ۱/۳ درون لیوان میریزیم و  لیوان را به  همان صورت کج قرار میدهیم تا موم رنگی خنک شود.

بعد از خنک شدن موم ، لیوان را به قسمت دیگری کج کرده و مجددا موم رنگی بعدی را ذوب کرده و داخل لیوان میریزیم و مجددا صبر میکنیم تا خنک شود.

همچنین مصرف عسل ارگانیک رایحه به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

و همین مرحله را برای موم رنگی بعدی انجام میدهیم فقط با این تفاوت که این بار در مرحله آخر لیوان را صاف قرار میدهیم تا خنک شود و موم خودش را بگیرد.

شمع موم رنگی لیوانی

از این شمع های بسیار زیبای مومی زیبا میتوانید برای  تزیین سفره هفت سین عید نوروز  استفاده کرد.

این شمع ها از آنجایی که از ترکیب سه رنگ مختلف ساخته شده اند زیبایی و جلوه سفره هفت سینتون رو چندین برابر میکنن.

ساخت شمع موم ورقه ای رنگی

ساخت شمع موم ورقه ای رنگی

برای ساخت شمع موم ورقه ای رول شده باید از موم ورقه ای رنگی زنبور عسل که برای این منظور طراحی شده است استفاده کرد.

ساخت شمع با این ورقه های مومی بسیار آسان بوده و به راحتی میتوانید شمع های رنگی زیبایی را برای خود درست کنید.

برای ساخت شمع رنگی عید میتوانید از موم قالبی و کلوخه رنگی  و یا برگه موم رنگی برای ساختن شمع های خلاقانه خود استفاده کنید و زیبایی هفت سین خود را چندین برابر کنید.

source:https://namnak.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید