فروش لوازم شمع سازی با کیفیت بالا

5/5 – (3 امتیاز)

شما هنوز با عسل بهاره سبلان آشنا نیستید و شاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید و طبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

در سال های اخیر، فروش لوازم شمع سازی( Candle making tools )به دلیل استفاده تزئینی از انواع شمع در منازل و اماکن عمومی چون کافی شاپ ها، رستوران ها و … بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. هنر شمع سازی هنری است که تا حد زیادی مدرن تلقی می شود و امروزه برای ساخت شمع بایستی از لوازم و تجهیزات بروز استفاده کرد تا بتوان شمع هایی مطابق میل و سلیقه مشتری تولید و عرضه نمود.

فروش لوازم شمع سازی با کیفیت بالا

وسایل شمع سازی رو از کجا بخریم؟

وسایل شمع سازی رو از کجا بخریم؟

علاوه بر عرضه در بازار، برخی افراد نیز از خدمات مراکز فروش لوازم شمع سازی جهت تهیه لوازم اولیه شمع سازی برای تولید شمع به عنوان سرگرمی خود در منزل استفاده می کنند و از این طریق هنر دست خود را به نمایش میگذارند.

ما در مجموعه بازرگانی رویال بیز انواع لوازم شمع سازی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می کنیم.

از این رو تمامی مشتریانی که قصد خرید لوازم شمع سازی برای تولید عمده شمع را دارند یا هنر شمع سازی را به عنوان یک سرگرمی برای خود انتخاب کرده اند می توانند از خدمات ما بهره مند شوند.

فروش لوازم شمع سازی در انواع و اقسام مختلف

لوازم شمع سازی می تواند انواع و اقسام لوازم مورد استفاده در این صنعت یا به عبارت صحیح تر در این هنر را در بر بگیرد.

ما در مجموعه بازرگانی رویال بیز مواد و لوازمی چون موم ورقه ای زنبور عسل، فیتیله، انواع قالب، پارافین، چسب موم، خمیر بتونه، عطر شمع، سوزن فیتیله، دماسنج شمع سازی، کاغذ روغنی، اسید استیرین، سینی فر و … را به مشتریان هنرمند مان ارائه می کنیم.

موم ورقه ای زنبور عسل محصولی کاملا طبیعی برای ساخت شمع

موم ورقه ای زنبور عسل محصولی کاملا طبیعی برای ساخت شمع

موم ورقه ای زنبور عسل را در نوع طبیعی به رنگ قهوه ای و یا به رنگ های سفید، صورتی، قرمز، آبی و … که به صورت رنگ شده به فروش می رسندرا می توانید خریداری کنید.

همچنین مصرف عسل پارس خمین به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

این موم عطر خوبی دارد و به دلیل وجود شش ضلعی هایی که در ساختار خود دارا می باشد می تواند در نهایت شمع هایی خاص و زیبا را به وجود آورد.

البته در اغلب موارد از موم ورقه ای زنبور عسل در ترکیب با سایر موم ها و به صورت درصدی برای ساخت شمع استفاده می کنند و این کار به این سبب انجام می شود که ساخت شمع به صورت صد در صد با استفاده از موم ورقه ای زنبور عسل می تواند گران قیمت باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید