عصاره بره موم اصل

Rate this post

عصاره بره موم  اصل یک مهار کننده خوب است که می تواند در درمان هلیکوباکترپیلوری برای بهبود سلامت انسان استفاده شود.هلیکوباکتر پیلوری ( H. pylori ) نوعی باکتری گرم منفی ، تاژک دار ، مارپیچی و تولید اوره آز است که در دستگاه گوارش رشد می کند و تمایل به حمله به پوشش معده را دارد .

جالب است که درباره عسل ارگانیک گون هم بیشتر بدانیم.

عصاره بره موم اصل

فعالیت ضد التهاب عصاره بره موم اصل

فعالیت ضد التهاب عصاره بره موم اصل

بره موم یک مخلوط صمغی است که برای محافظت از کهیر در برابر بسیاری از بیماری ها و تهدیدات استفاده می شود. ترکیب بره موم به طور عمده به منبع گل بستگی دارد.

بره موم حاوی تقریباً ۴۰-۵۰٪ رزین ، ۳۰٪ موم ، ۵-۱۰٪ روغنهای اساسی و ۳-۱۰٪ مواد فنلی ، مانند اسیدهای فنلیک ، فلاونوئیدها ، تانن ها و غیره است.

تحقیقات در مورد اثرات محافظتی عصاره اتانولی بره موم در برابر زخم معده ناشی از اتانول در موش صحرایی نشان داد که تجویز عصاره بره موم  از بروز زخم جلوگیری می کند.

علاوه بر این ، عصاره بره موم بر اساس آزمایشات  انجام شده میزان اکسیداسیون لیپید را کاهش داده و آنیون سوپراکسید را از بین میبرد.

زخم معده به عنوان آسیب دیدگی در مخاط معده تعریف می شود که به دلیل عدم تعادل بین چالش مجرا بوسیله خواص بسیار اسیدی و پروتئولیتیکی آب معده و توانایی مخاط در مقاومت در برابر آنها ایجاد می شود .

این بیماری ۱۰٪ از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما علت آن به طور کامل شناخته نشده است.

تاثیر بره موم اصل  دردرمان کولیت روده

تاثیر بره موم اصل  دردرمان کولیت روده

کولیت اولسراتیو (uc ) یک بیماری التهابی مزمن است که باعث التهاب مداوم مخاط روده بزرگ می شود.

این بیماری با عوارض قابل توجه و بدتر شدن کیفیت زندگی بیماران مبتلا مشخص می شود.

در این میان بهتر است عسل بدون موم درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

 اگرچه علت دقیق آن مشخص نیست ، اما چندین نویسنده معتقدند كه تعامل بین عوامل ژنتیكی و محیطی و همچنین سیستم ایمنی نامنظم می تواند منجر به التهاب مخاط شود .

علائم بالینی اصلی UC درد شکمی ، اسهال و خونریزی مقعدی است که در حال حاضر با مزالامین ، کورتیکواستروئیدها ، سرکوب کننده های سیستم ایمنی ، آنتی بیوتیک ها و درمان های بیولوژیک [مانند فاکتور نکروز ضد تومور] درمان می شوند.

با این حال ، اثربخشی درمان پزشکی موجود و لیست تعداد زیادی از عوارض جانبی مهم ، دو نگرانی عمده در عمل بالینی برای مدیریت کارآمد و ایمن UC است .

مطالعات انجام شده در مورد روشهای درمانی جدید بر اساس گیاهان دارویی در سالهای گذشته در تعداد زیادی از تحقیقات مورد بررسی قرار گرفته است که به نتایج امیدوار کننده در آزمایشات تجربی نیز اشاره دارد .

از این نظر ، بره موم  تازه و ترکیبات فعال آن قبلاً هدف چندین مطالعه بالینی در مورد مزیت آن در درمان کولیت روده  قرار گرفته اند.

خرید عصاره بره موم اصل

خرید عصاره بره موم طبیعی به دلیل خواص درمانی آن  زیاد شده و بازار فروش بره موم در این ایام داغ شده است.

مطالعات زیادی بر روی عصاره بره موم اصل زنبور عسل انجام شده است که خواص دارویی آن را تایید میکنند.

برای خرید عصاره بره موم به صورت عمده میتوانید با تماس با بخش فروش مجموعه  رویال بیز برای سفارش و خرید محصول فوق اقدام نمایید.

source:https://www.hindawi.com/journals/ecam/2018/2035820

تماس با ما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید