طریقه مصرف ژل رویال خالص برای سرطان

5/5 – (1 امتیاز)

ژل رویال زنبور عسل شامل پروتئین ها، قند، چربی ها، مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه ضروری بدن است. طریقه مصرف ژل رویال خالص برای درمان سرطان از مواردی است که این روز ها مردم درگیر آن هستندو این به دلیل خواص درمانی فراوانی است که این محصول برای نیازهای بیماران مبتلا به سرطان ارائه میکند و در حین و بعد از شیمی درمانی بدن را قوی نگه داشته و از عوارض شیمی درمانی کم میکند.

شما هنوز با عسل ارگانیک گون آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

طریقه مصرف ژل رویال خالص برای سرطان

اثرات ضد سرطان ژل رویال خالص

همچنین مصرف عسل بدون موم به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

با دقت به حاصل مطالعه ای که در خبر نامه BMC طب مکمل و جایگزین در چاپ سال ۲۰۰۹ پخش شده , ژل رویال از روش منع رسیدن جریان خون به تومور به نبرد با سرطان می پردازد . همینطور , با دقت به مطالعه نشر داده شده در دسامبر ۲۰۱۰ از مجله PLOS ONE  از آنجایی که ترکیبات چرب ژل رویال در بر دارنده اثرات استروژنی می باشند، احتمالا می تواند سرطان سینه و رحم را کنترل و بهبود بخشد .

مطالعاتی نیز در خصوص نقش ژل رویال در معالجه سرطان خون موجود است.

چندین  تست بالینی نشان داده است که ژل رویال اثرات زیان آور سیس پلاتین (داروی پرتودرمانی ) را در کلیه ها و کبد کاهش می دهد. همینطور بعضا از عوارض جانبی شیمی درمانی  (Chemotherapy)  و پرتودرمانی روی پوست و دیگر مشکلات جدی پوستی را می توان با مکملهای دربردارنده ژل رویال بهبود بخشید.

این مخلوط شگفت انگیز اثرات پراکسیداسیون لیپیدی (تخریب چربیهای حتمی موجود در خون در اثر کار رادیکالهای آزاد ) را کاهش می دهد.

ژل رویال همینطور بی نیاز از ترکیبات آنتی اکسیدانی , گلوتاتیون , اسیدهای نوکلئیک , RNA و DNA است .

براین اساس جای تعجب وجود ندارد که از این ماده برخی اوقات تحت عنوان گنجینه طبیعت  نیز یاد می کنند .

دانلود مقاله علمی فارسی دررابطه با تاثیر ژل رویال بر سلول های سرطانی PDF

تاثیر ژل رویال برای درمان سرطان

تاثیر ژل رویال برای درمان سرطان

ژل رویال هم از سایر فراورده های زنبور عسل است که میتواند بر روی سرطان تاثیرگذار باشد . اگر چه تا زمان ها به نظر می رسید ژله رویال صرفا برای معالجه سرطان زنان و علی الخصوص سرطان دهانه رحم موءثر است ;  ولی پژوهش های  تازه محققان نشان میدهد که‌این ماده حیات بخش به بهبود سرطان های مختلف کمک میکند و محدود به تعدادی سرطان خاص نمیشود . تاثیر بر سرطان های زنانه از مدتها پیش مورد بررسی بوده و از حیث تجربی هم به اثبات رسیده است .

مصرف ژل رویال برای بیماران بهتر است زیر نظر طبیب سنتی یا با مشورت پزشک انجام شود.

اصولا ژل رویال را زیر زبان می گذارند تا از طریق بزاق دهان جذب شده و تاثیر بیشتری داشته باشد.

عسل ژل رویال و یا پودر ژل رویال از گزینه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن ها به سادگی تاثیرات خارق العاده ای  را برای بهبود سرطان خود به دست بیاورید.

البته برای دستیابی به نتایج بهتر ژل رویال باید کمی صبور باشید و همچون  بره موم  در مصرف آن مداومت و نظم داشته و برای حداقل ۶ ماه از آن استفاده نمایید تا تاثیرات آن را بر روی بدن خود ببینید.

خوشبختانه استفاده از ژل رویال و خواص درمانی آن آنقدر مورد توجه است که برخی پزشکان منصف نیز امروزه به جای تجویز داروهای شیمیایی  که تاثرات مخربی بر بدن نیز دارند، ژله رویال را تجویز می کنند و این خود نشان از اهمیت این ماده است. سعی کنید ژل رویال را از مکان های معتبر و یا سایت های با سابقه و معتبر  و همچنین زنبورداران تهیه کنید.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان این مجموعه نیز مشورت کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید