شمع رنگی طبیعی چگونه ساخته می شود؟ مدل A21

5/5 – (2 امتیاز)

شمع رنگی طبیعی ساخته شده از موم زنبور عسل از جمله قدیمی ترین شمع ها در سطح جهان است. موم طبیعی مورد استفاده برای تهیه این نوع شمع محصول جانبی زنبورداری ها محسوب می شود که پس از طی پروسه ای به حالت پرس با طرح های شش ضلعی در می آید. موم های ورقه ای حاصل بهترین ابزار برای تهیه و تولید شمع رنگی طبیعی محسوب می شوند.

این ورقه ها در رنگ های مختلف وجود دارند و با استفاده از آنها می توان شمع هایی به رنگ های مختلف از جمله رنگ قرمز، آبی،سورمه ای،زرشکی، سبز، صورتی و … و یا شمع هایی دارای رنگ های ترکیبی تولید و به بازار عرضه کرد.

 

چرا شمع رنگی طبیعی؟

چرا شمع رنگی طبیعی؟

بسیاری از افراد این پرسش را مطرح می کنند که با وجود شمع های پارافینی موجود در بازار چه دلیلی وجود دارد که از موم زنبور عسل نیز شمع تهیه و تولید شود.

شمع های پارافینی از مشتقات نفت و زغال سنگ به وجود آمده و محصولی طبیعی محسوب نمی شوند.

این شمع های دارای منابع تجدید ناپذیر اصلا از نظر افرادی که سبک زندگی سالمی را دنبال می کنند قابل قبول نیستند؛

زیرا آنها به هنگام سوختن دود های دارای گازهای گلخانه ای مضر همچون CO2 تولید می کنند و می توانند آلاینده های موجود در اتمسفر را افزایش دهند.

در مقابل شمع رنگی طبیعی تهیه شده از موم زنبور عسل علاوه بر اینکه پاک می سوزد و هیچ گونه آلاینده ای وارد جو نمی کند، حتی می تواند به تصفیه و پاکسازی هوای اطراف شمع نیز کمک کند.

قیمت شمع رنگی طبیعی مدل A21

قیمت شمع رنگی طبیعی مدل A21

باتوجه به شکل خاص این مدل شمع و استفاده از چندین برگ موم برای ساخت آن هزینه ساخت آن بیشتر از مدل های ساده تر است.

با این وجود به دلیل شکل خاص آن ، این مدل شمع طرفداران خاص خود را دارد.

همچنین شما می توانید به جای ۲ عدد شمع که در کنار هم قرار گرفته اند از ترکیب ۳ شمع استفاده کنید.

قیمت این مدل شمع با توجه به ارتفاع و قطر آن متفاوت است.

جهت اطلاع از قیمت این شمع با کارشناس فروش مجموعه رویال بیز تماس حاصل فرمایید.

روشنایی خوب و مطلوب با شمع رنگی طبیعی

علاوه بر تمام مزایای مذکور، شمع های طبیعی تولید شده از موم زنبور عسل از نظر روشنایی نیز خالص ترین و درخشان ترین نور را در بین سایر انواع شمع ها ایجاد می کنند و این خود مزیت بسیار قابل تاملی برای آنها محسوب می شود.

نور این نوع شمع ها بسیار نزدیک به نور طبیعی خورشید است و برای کسانی که از آن به جهت یک منبع نوری در شب استفاده می کنند، بسیار مناسب می تواند باشد.

این نوع نور هم از خستگی چشم ها می کاهد و هم می تواند برای کسانی که در فضاهای مملو از نورهای مصنوعی دچار سردرد می شوند بهترین وسیله روشنایی باشد.

جهت تهیه شمع رنگی طبیعی در رنگ های مختلف و با بهترین کیفیت می توانید با کارشناسان ما در کادر پشتیبانی شرکت رویال بیز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید