راهنمای خرید ژل رویال اصل در مشهد

5/5 – (2 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم ابتدا درمورد ژل رویال شاه انگبین و نحوه نگهداری آن توضیحاتی داده و سپس در مورد نحوه خرید ژل رویال اصل در شهر مشهد نکاتی رو خدمت شما ارائه کنیم.

راهنمای خرید ژل رویال اصل در مشهد

ژل رویال اصل ماده ای است که تولید آن به دو غده زیر حلقی زنبور عسل باز می گردد و پس از تولد زنبور این غده ها تا ۱۸ روز ژل رویال را ترشح می کنند.

البته در سه روز اول زنبورهای تازه متولد شده خود از این ژل تغذیه کرده و از روز سوم به بعد از ژل ترشح شده فقط برای تغذیه زنبور ملکه استفاده می شود.

ژل رویال اصل را برای کنترل و درمان بیماری هایی چون آلزایمر، فشار خون، گرفتگی رگ ها و کلسترول خون، ناباروری، سرطان و عوارض ناشی از شیمی درمانی می توان به کار برد.

برخی افراد از ژل رویال غذای ملکه برای بازگردانی زیبایی و جوانی پوست به صورت ماسک های زیبایی استفاده می کنند.

شرایط نگهداری ژل رویال ارگانیک چگونه است؟

نگهداری از ژل رویال ارگانیک

مراکز معتبر عرضه ژل رویال ارگانیک آن را به صورت فریز شده نگهداری و به همین شکل نیز به مشتریان خود می فروشند، زیرا نگهداری ژل رویال خالص در دمای محیط باعث فاسد شدن و از بین رفتن بسیاری از خواص مفید آن می شود.

در مورد نگهداری از این ژل در منزل نیز باید برای حفظ خواص ژل رویال طبیعی به همین صورت عمل شود و ژل در دمای بالاتر از صفر درجه سانتی گراد نگه داشته نشود.

بهترین دما برای حفظ خواص ژل رویال دمای منفی ۱۸ درجه است و بهتر است این ژله در ظروفی که نور از آن عبور نکند، یعنی ظروف دو جداره نگهداری شود.

دقت داشته باشید افرادی که در مورد مصرف عسل و موم زنبور عسل دچار حساسیت می شوند بایستی در مصرف ژل رویال ارگانیک نیز با احتیاط عمل کرده و در روزهای اول، به مصرف مقادیر کم آن بسنده نمایند.

خرید کیلویی ژل رویال اصل در مشهد

خرید کیلویی ژل رویال اصل در مشهد

برای خرید ژل رویال ارگانیک و خالص می توانید به بازار عسل فروشان در شهر یا شهرستان محل اقامت خود بروید. همچنین برای این منظور می توانید از خدمات زنبوردارانی که دارای فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه  هستند نیز استفاده نمایید.

به هنگام خرید، برای تشخیص ژل رویال خالص از نوع تقلبی آن می توانید به مشخصاتی چون بو و رنگ ژله  دقت نمایید،هرچند بهترین راه برای تشخیص کیفیت آن آزمایش این محصول در آزمایشگاه است.

ژل رویال ارگانیک بایستی دارای بوی تند و رنگ کرم باشد؛ علاوه بر اینها می توانید مقدار بسیار کمی از ژل رویال را در آب حل کنید و اگر به خوبی و کامل در آب حل شد اصالت ژل تایید می شود چرا که ژل رویال خالص قابلیت انحلال پذیری بالایی در آب دارد.

برای خرید کیلویی و عمده  ژل رویال اصل در شهر مشهد بهترین کار خرید مستقیم و بدون واسطه آن از زنبوردارانی است که با سختی و زحمت فراوان به تولید و عرضه این محصول می پردازند.

برای این منظور میتوانید با تماس با شماره زیر اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول نمائید.

تماس با ما

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید