درمان نازایی با ژل رویال اصل نی نی سایت

5/5 – (3 امتیاز)

آیا شما هم برای درمان نازایی خود مصرف ژل رویال شاه انگبین اصل را امتحان کرده اید؟ شاید شما هم از کسانی باشید که از زنبور می‌ترسند. حتی ممکن است خاطره تلخی از نیش زنبور را هم در دوران کودکی تجربه کرده باشید. اما نیش زنبور همیشه هم آزاردهنده نیست به خصوص وقتی مبتلا به بیماری‌هایی باشید که عوارضش بیش از نیش زنبور است.

احتمالا شما هم درمورد زنبوردرمانی و خواص آن شنیده‌اید. این روش قدیمی حتی در دنیا یک روز ویژه یعنی ۳۰ مارس را به خود اختصاص داده است.

درمان نازایی با ژل رویال اصل نی نی سایت

ژل رویال اصل (شاه انگبین) زنبور چیست؟

یکی دیگر از محصولات زنبورعسل، ژل رویال یا شاه انگبین است که در تغذیه لاروهای جوان و به ویژه ملکه به کار می‌رود.

این ماده از گذشته تاكنون براى حفظ جوانى و تداوم زيبايى پوست توصيه شده است. شواهد نشان می‌دهد كه اين ماده، افزاينده‏ انرژى و سيستم دفاعى بدن است.

همچنین باعث  افزایش میل جنسی، تنظیم کننده هورمون‌های بدن، تنظیم متابولیسم بدن از جمله کاهش چربی خون و دیابت و مقابله با عوارض یائسگی، كاهش‏دهنده‏ استرس، بهبود وضعیت خواب، تحريك‏‌پذيرى و اختلال حافظه است.

فعاليت آنتی آتروژنيك و خاصيت ضد توموری در حیوانات آزمایشگاهی برای آن به اثبات رسیده است.

 

مصرف ژل رویال اصل برای نازایی

مصرف ژل رویال اصل برای نازایی

مصرف یک دوره ژل رویال غذای ملکه قبل از اقدام به بارداری می‌تواند موجب تقویت اسپرم و تخمک و افزایش قابلیت باروری شود.

البته مصرف روزانه معمولا از مقادیر بسیار کم شروع می‌شود چون احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی وجود دارد.

موارد خاصی از منع مصرف ژل رویال در بارداری وجود ندارد اما با وجود این نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر در این زمینه وجود دارد.

ژل رويال اصل ممكن است باعث افزايش تاثير وارفارين شود و افرادی که از رقیق کننده‌های خون استفاده می‌کنند باید با احتیاط مصرف کنند.

 

زنبوردرمانی چیست؟

( Apitherapy ) یا زنبور درمانی به طور کلی به کاربرد درمانی محصولات زنبور عسل ازجمله استفاده از سم زنبور عسل با کمک نیش طبیعی زنبور عسل یا تزریق سطحی آن، عسل، ژل رویال، بره موم و… گفته می‌شود.

سم زنبور عسل، یک داروی قوی با طبیعت گرم و خشک است که در درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها که در اصطلاح طب سنتی ناشی از بلغم غلیظ هستند، از جمله فلج وآلزایمر کاربرد دارد.

همچنین سم زنبور و موم عسل سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و می‌تواند توانایی بدن را در مقابله با بیماری‌های با منشا نقص سیستم ایمنی بالا ببرد.

خرید ژل رویال اصل از زنبوردار

برای خرید ژل رویال اصل بهترین کار خرید آن از مراکز فروش ژل رویال معتبر و زنبوردارانی است که خود اقدام به تولید این محصول می کنند.

یکی از مراکز تولید ژل رویال تازه  که اقدام به فروش این محصول می کند مرکز رویال بیز می باشد.

شما میتوانید با تماس با مشاور فروش بازرگانی رویال بیز  هم اطلاعات بیشتری راجب ژل رویال ایرانی کسب کرده و هم در صورت نیاز به خرید این محصول از راهنمایی های مشاورین ما استفاده کرده و اقدام به خرید ژل رویال اصل و تازه با قیمت و کیفیتی مناسب نمایید.

تماس با ما

source:https://www.ninisite.com

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید