خواص شگفت انگیز ژل رویال اصل را بشناسید

Rate this post

ژل رویال اصل ترشح شده از غدد هیپوفارنکس زنبور عسل دارای خواص شگفت انگیزی برای تامین سلامت انسان است که در این متن به برخی از این خواص اشاره می کنیم. البته زنبور عسل کارگر ژل رویال اصل را برای استفاده انسان تولید نمی کند بلکه این ژل برای تغذیه زنبور ملکه تولید می شود.

از عسل گون لرستان برای باروری توسط پزشکان طب سنتی برای کسانی که مشکل باروری دارند امروزه زیاد استفاده می شود و دلیل آن تاثیر خوب این محصول طبیعی زنبور عسل است.

خواص شگفت انگیز ژل رویال اصل را بشناسید

تاثیر ژل رویال اصل بر بدن انسان

تاثیر ژل رویال اصل بر بدن انسان

تماس با ما

ژل رویال خالص به کاهش علایم حساسیت های فصلی کمک می کند که ناشی از خاصیت آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن است.

البته این موضوع به معنای ضد حساسیت بودن ژل رویال نیست و برای اثبات و تایید این موضوع بایستی تحقیقات بیشتری بر روی این معجزه طبیعت انجام شود.

پس عسل هانی تاج طبیعی می تواند جایگزین بسیاری از مواد شود یا حداقل اینکه در کنار دیگر مواد طبیعی، به بارداری شما کمک کند.

ژل رویال خالص به جوانسازی پوست کمک می کند

تحقیقات نشان داده است که ژل رویال طبیعی با افزایش سطح کلاژن  (collagen) پوست می تواند به جوانسازی و از بین بردن چروک های پوستی که نشانه های پیری روی پوست هستند، کمک کند. چروک های پوستی بر اثر عوامل مختلفی چون تابش اشعه مضر خورشید (اشعه ماورای بنفش) به وجود می آید که اثر ژل رویال در مبارزه با این موضوع و از بین بردن رادیکال های آزاد تثبیت شده است.

نقش ژل رویال اصل بر سلامت افراد مسن

تاثیر ژل رویال اصل بر بدن افراد مسن

ژل رویال اصل به تقویت حافظه و کاهش علائم آلزایمر کمک می کند

در حالت کلی ژل رویال طبیعی نقش موثری در تقویت عملکرد سیستم عصبی بدن دارد.

یکی از این تاثیرات تقویت حافظه کوتاه مدت است و از آنجایی که بیماری آلزایمر با برخی اختلالات در حافظه پدید می آید این ماده می تواند در مبارزه با آلزایمر نیز موثر عمل کند.

اثبات علمی این مطلب را می توان به این صورت انجام داد که ژل رویال خالص با خاصیت آنتی اکسیدانی خود رادیکال های آزادی را که سبب آسیب به اسیدهای چرب (از نوع سیر نشده) بافت مغز می شوند را از بین می برد و از این رو از بیماری های مربوط به اختلال اعصاب چون آلزایمر جلوگیری می کند.

ژل رویال طبیعی یک ماده موثر در درمان پوکی استخوان است

شواهد علمی موجود در این باره نشان داده اند که مصرف ژل رویال طبیعی می تواند سطح کلسیم و فسفات استخوان را بالا برده و به کاهش علائم پوکی استخوان و زوال استخوان ها بر اثر این بیماری کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید