خرید پایه نگهدارنده فیتیله شمع مومی

5/5 – (1 امتیاز)

یکی از لوازم مهم در ساخت شمع های مومی زنبور عسل  ، پایه نگهدارنده فیتیله شمع می باشد چرا که باعث میشود شمع مومی طولانی تر بسوزد و مدت زمان بیشتری روشن باشد.

شما هنوز با عسل 40 گیاه آشنا نیستید وشاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید وطبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

خرید پایه نگهدارنده فیتیله شمع مومی

کاربرد پایه نگهدارنده فیتیله شمع

نگهدارنده  فتیله شمع یا نگهدارنده  نخ شمع قطعه ای  کوچک و آلومینیومی است که از آن  برای ثابت نگه داشتن فتیله استفاده می شود.

از پایه نگهدارنده فتیله در همه شمع ها استفاده نمی شود و به طور معمول ازاین قطعه  در شمع های وارمر و استوانه بیشتر استفاده می شود که البته کاربرد آن در این نوع شمع ها بسیار ضروری است.

از این وسیله برای نگه داشتن فیتیله شمع های استوانه ای ساخته شده با دست در مرکز شمع نیز استفاده می شود.

مزیت استفاده از این پایه نگهدارنده فیتیله برای شمع های موم عسل زنبور این است که چون فیتیله در داخل این نگهدارنده قرار گرفته است تقریبا تا انتهای فیتیله مومی قابلیت سوختن را دارد.

استفاده از این نگهدارنده ها برای شمع های قالبی امری ضروری می باشد چرا که باعث میشود به راحتی فیتیله را در جای خود فیکس کرد.

روش استفاده از پایه نگهدارنده فیتیله شمع

روش استفاده از پایه نگهدارنده فیتیله شمع

برای استفاده از این پایه ها برای شمع های قالبی ابتدا باید فیتیله را به اندازه مورد نیاز برش زده و داخل پایه نگهدارنده قراد داد و در کف قالب آن را بوسیله چسب یا موم محکم کنید.

فیتیله مومی خود را دور میله یا سیخ چوبی ببندید تا صاف و بی حرکت بماند .

در این مرحله موم ذوب شده را  به آرامی داخل قالب ریخته و بعد از اینکه شمع موم کاملا خشک  شد قسمت های اضافی فیتیله را برش بزنید.

قیمت پایه نگهدارنده فیتیله

نگهدارنده فیتیله قیمت زیادی ندارد و اکثرا در بسته های چند تایی در فروشگاه های مختلف برای فروش عرضه می شود.

چنانچه شمع سازی می کنید و  قصد خرید پایه نگهدارنده فیتیله شمع را دارید ، بهتر است تا اقدام به خرید بسته های ۱۰۰ و یا ۲۰۰ عددی از این نگهدارنده های شمع کنید .

خرید این ابزار شمع سازی در بسته های ۲۰۰ عددی اگرچه خریدی عمده برای این محصول محسوب نمی شود اما باعث می شود تا بتوانید این نگهدارنده های کوچک را با قیمت مناسب برای شمع سازی خود تهیه کنید.

خرید پایه نگهدارنده فیتیله از رویال بیز

چنانچه قصد خرید پایه نگهدارنده شمع را دارید یکی از بهترین مکان ها برای تهیه آن سفارش این محصول از طریق مرکز بازرگانی رویال بیز می باشد.

همچنین مصرف عسل ارگانیک رایحه به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

شما میتوانید علاوه بر نگهدارنده شمع ،سایر محصولات شمع سازی ازجمله فیتیله های مومی و فیتیله های چوبی یا همان فیتیله های سلولوزی را نیز از طریق این مرکز تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید