خرید و فروش عمده گرده گل قناری

Rate this post

آیا میدانید از گرده گل برای تغذیه قناری و برخی  پرنده های زینتی هم می توان استفاده کرد؟! وقتی صحبت از تغذیه پرنده های خانگی و زینتی به میان می آید، برخی گمان می کنند فقط می توانند گندم و ارزن و دیگر مواد مرسوم را به پرندگان خود بدهند.

خرید و فروش عمده گرده گل قناری

خرید گرده گل(گرده زنبورعسل)

اگر شما در خانه خود پرنده هایی مثل طوطی، فنچ، مرغ مینا، قناری و… نگهداری می کنید و تا به حال اسمی از گرده گل نشنیده اید، حق دارید.

بر خلاف کشورهای اروپایی و آمریکایی که در فروشگاه های عرضه مواد خوراکی ویژه پرندگان، بسته های مختلفی از گرده گل به فروش می رسد؛ اما در ایران خبری از فروش گرده گل قناری در فروشگاه های تخصصی پرندگان نیست.

چرا گرده گل برای پرندگان خوب است؟

چرا گرده گل برای پرندگان خوب است؟

گرده گل تولید شده توسط زنبور عسل یک مکمل غذایی کامل است که حاوی حداقل ۱۳۰ ماده غذایی است.

کیفیت بالای پروتئین موجود در گرده بسیار زیاد گزارش می شود. گرده زنبور عسل از تقریباً ۵۰٪ کربوهیدرات تشکیل شده و سرشار از اسیدهای چرب است.

تقریباً همه مواد معدنی شناخته شده، اسیدهای آمینه، آنزیم ها، برخی عناصر کمیاب، ویتامین هایی مانندB Complex،A ،C ،D وE در گرده گل یافت می شود.

گرده گل یک نوع مولتی ویتامین طبیعی است که می تواند خواص فوق العاده ای را به بدن موجودات زنده از انسان گرفته تا انواع پرنده ها برساند.

تغذیه گرده زنبور عسل از عدم تعادل غذایی، کمبود مواد طبیعی مورد نیاز بدن و تجمع سموم جلوگیری می کند و به تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری کمک می کند.

برخی از محققان معتقدند که گرده گل قناری یکی از غنی ترین مواد طبیعی موجود در زمین است که این پرندگان با خوردن آن می توانند به حجم بالایی از مواد غذایی مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

همه این موارد نشان می دهد که چقدر مصرف گرده گل می تواند برای پرندگان مفید باشد.

حداقل فایده گرده گل برای پرندگان این است که مواد مورد نیاز بدن آن ها را تامین کرده و از بروز انواع بیماری ها پیشگیری می کند.

برخی محققان بر این باورند که برای کمک به پرورش پرندگان، تولید جوجه های قوی و پشتیبانی سلامت انواع پرندگان، بهتر است گرده گل به رژیم غذایی آن ها اضافه شود.

گرده گل برای چه پرنده هایی مفید است؟

گرده گل برای چه پرنده هایی مفید است؟

به به جرات می توان گفت که گرده گل برای انواع پرند ها مفید است.

از مرغ و خروس گرفته تا مرغ مینا ، قناری، طوطی ،…می توانند از خواص گرده گل زنبور عسل استفاده کنند.

خواصی که به راحتی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن آن ها شده، کیفیت تخم گذاری را افزایش می دهد و سلامتی آن ها را تضمین می نماید.

با تمام این تفاسیر بهتر است برای اضافه کردن گرده گل به رژیم غذایی پرندگان خود، حتما با دامپزشک یا متخصص امور حیوانات که شناخت خوبی از گرده گل داشته باشد، مشورت کنید.

گرده گل ممکن است با برخی داروهای شیمیایی که ضررهای زیادی برای پرندگان دارد، تداخلاتی داشته باشد. در نتیجه بهتر است این موضوع را با دامپزشک در میان بگذارید.

خرید عمده گرده گل قناری

تغذیه پرندگانی همچون قناری به وسیله گرده گل که دچار بی اشتهایی هستند این امکان را می دهد تا این پرندگان اشتهای خود را بدست بیاورند.

برای خرید عمده گرده گل زنبور عسل مخصوص پرندگان کافیست تا با کارشناس فروش مجموعه بازرگانی رویال بیز تماس بگیرید.

تماس با ما

source:https://www.asalna.ir

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید