خرید عمده و جزئی موم زنبور اصل

Rate this post

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که موم زنبور اصل چیست ؟ و یا از کجا میشه این محصول رو به صورت عمده یا جزئی خرید کرد؟پیشنهاد میکنم حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

از عسل گون لرستان برای باروری توسط پزشکان طب سنتی برای کسانی که مشکل باروری دارند امروزه زیاد استفاده می شود و دلیل آن تاثیر خوب این محصول طبیعی زنبور عسل است.

موم زنبور عسل

موم طبیعی زنبور عسل چیست؟

خوب، موم زنبور عسل، درواقع یک ماده کاملا طبیعی است که توسط زنبورهای کارگر ماده تولید می‌شود.

این موم توسط غده‌های موجود در قسمت‌های شکمی این زنبورها تولید شده و در کندو نگه‌داری می‌شود. سپس کارگران کندو، موم را برای اهداف مختلف از جمله نگه‌داری عسل ، در کندو جمع آوری و استفاده می‌کنند.

موم زنبور اصل دوست دار محیط زیست

از موم زنبور اصل  در ساخت شمع‌های رایحه درمانی نیز استفاده میشود. شمع‌های رایحه درمانی معمولی از پارافین ساخته می‌شوند اما شمع‌های حاوی موم زنبور عسل، پارافین ندارند.

استنشاق پارافین یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آن سلامت شما را به خطر می‌اندازد و این به دلیل استنشاق دوده این شمع‌هاست.

موم پارافین برای محیط خانه نیز مفید نیست و به وسایل الکتریکی و لوله‌ها آسیب می‌رساند. شمع‌های موم زنبور عسل برعکس شمع‌های پارافین عمل می‌کنند و سم ندارند، بنابراین برای افراد و وسایل خانه بی‌خطر هستند.

فروش اینترنتی موم زنبور اصل

فروش اینترنتی موم زنبور اصل

همانگونه که میدانیم مصرف موم زنبور در کشور روز به روز افزایش میابد و با توجه به شرایط کنونی ، خرید اینترنتی موم زنبور عسل برای مصرف کننده بسیار راحت تر از خرید حضوری آن است.

ما در مرکز رویال بیز با فراهم کردن بستری مناسب این امکان را برای خریداران  فراهم آورده ایم تا بتوانند از سرتاسر ایران به صورت اینترنتی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.

پس عسل هانی تاج طبیعی می تواند جایگزین بسیاری از مواد شود یا حداقل اینکه در کنار دیگر مواد طبیعی، به بارداری شما کمک کند.

خرید موم طبیعی تصفیه شده

موم طبیعی زنبور عسل را میتوان به صورت مناسب تصفیه کرد و در هنگام تصفیه موم آن را با مواد مناسب استریل کرد .

از موم تصفیه شده زنبور عسل در لوازم آرایشی و اپیلاسیون به صورت وسیع استفاده میشود .

در حال حاضر این امکان فراهم است  تا چنانچه مشتری نیاز داشته باشد اقدام به تهیه موم استریل شده نمود.

source:https://bazdeh.org

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید