خرید اینترنتی ژل رویال اصل ایرانی در تهران

5/5 – (1 امتیاز)

خواص ژل رویال شاه انگبین باعث شده است تا تعداد زیادی از مردم از آن به عنوان مکمل دارویی استفاده کنند. در این مقاله برخی از فواید ژل رویال که شاخص تر هستند و قیمت و همچنین نحوه خرید اینترنتی ژل رویال اصل ایرانی در بازار تهران را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خرید اینترنتی ژل رویال اصل ایرانی در تهران

ژل رویال چیست؟

ژل رویال (Royal jelly) که با نام ژل سلطنتی و شاه انگبین نیز شناخته میشود بخاطر اسمش به نظر دارای اعتبار خاصی می آید و باعث ایجاد کنجکاوی می شود. ژل رویال غذای ملکه ماده ای است که به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور و در شرق آسیا به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده است.

ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبورعسل پرستارترشح میشود.

غذایی است که به ملکه در تمام طول زندیگی آن داده می شود و همینطور تمامی لاروهای کوچک در سه روز اولیه بعد از این‌که از تخم بیرون آمدند با ژل رویال تغذیه می‌شوند.

نقش ژل رویال در درمان بیماری ها

نقش ژل رویال در درمان بیماری ها

ژل رویال به جهت داشتن اسید چرب غیر اشباع ( HAD10 ) که به ایجاد گلبول های سپید خون و تحریک آن برای جنگ با ویروس کمک می نماید , می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک نماید.

این ماده  ضد باکتری بوده و در معالجه عفونت های ویروسی که مجاری تنفسی را مشغول می نمایند موثر واقع شده‌است.


ژل رویال اثری قدرتمند بر ضد باکتری های گرم مثبت را داراست . طبق پژوهش های صورت گرفته , ژل رویال خاصیتی برابر با پنی سیلین (penicillin)را دارا است .

علاوه بر این موارد, ژل رویال سبب بهبود سیستم ایمنی بدن می شود . با مصرف این ژل سلول های لمفوسیت T که در پیکار با عامل ها بیگانه و جنگ با عفونت ها نقش قابل توجهی را دارا هستند به مقدار بیشتری ساخته می‌شوند .

وجود مقادیر بالای ویتامینD در ژله رویال میتواند به پیشگیری از ورود و رخنه ویروس ها به بافت های بدن موثر باشند.

مقاله علمی فارسی دررابطه با تاثیر ژل رویال بر سلول های سرطانی PDF

خرید ژل رویال در تهران برداشت سال جدید

خرید ژل رویال در تهران برداشت سال جدید

ژل رویال یکی از محصولات بسیار مهم زنبورعسل است که شرایط نگهداری آن بسیار با اهمیت است، از همین رو شهروندان عزیز پایتخت برای خرید ژل رویال اصل در تهران میتوانند با خیال آسوده این ماده بینظیر زنبورهای عسل را سفاش داده و در این شهر از ما تحویل بگیرند.
متاسفانه بسیاری از فروشگاهها در شهر تهران هر زمانی که بخواهید و به هر میزانی ژل رویال را موجود دارند و معلوم نیست این ژل متعلق به ایران است ویا ژل بی کیفیت کشورهای خارجی ؟ آیا شرایط بردشات ونگهداری آن تا رسیدن به تهران برای فروش ژل رویال رعایت شده است یا خیر؟
مدیریت زنبورداری رویال بیز با برداشت ژل رویال اصل ایرانی و تازه ، بهترین ژل رویال اصل ایرانی را به شما هموطنان عزیز تهرانی تقدیم میکند.
برای خرید اینترنتی ژل رویال کافیست با شماره ۰۹۱۷۴۲۴۴۱۵۴ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید