تاثیر ژل رویال اصل بر یائسگی

Rate this post

مدت طولانی است که تاثیر ژل رویال اصل بر یائسگی (menopause) توسط چندین مطالعه بالینی نشان داده شده است و به عنوان یک مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. گزارش های موردی نشان داده است که علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، اضطراب، سوزش، خستگی، سفتی گردن، کمردرد و سردرد با مکمل ژل رویال، بهبود یافته است.

جالب است که درباره عسل چند گیاه طبیعی هم بیشتر بدانیم.

تاثیر ژل رویال اصل بر یائسگی

 

بهبود علائم یائسگی با ژل رویال اصل

بهبود علائم یائسگی با ژل رویال اصل

تاثیر ژل رویال  اصل بر یائسگی در خانم ها به دلیل وجود مقدار قابل توجهی پروتئین، اسید های آمینه آزاد، لیپیدها، ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب گزارش شده است.

این ژل، اثر استروژنی دارد که یکی از مکانیسم های بهبود علائم جسمی و روانی در یائسگی، اثر استروژنی محسوب می شود.

در اینجا، یک مطالعه تصادفی با یک کپسول، به منظور تعیین تاثیر ژل رویال اصل بر یائسگی، در زنان یائسه انجام شد.

Lady 4 نام این کپسول ۲۰۰ میلی گرمی می باشد که ترکیبی از ۴ ماده طبیعی (روغن گل پامچال، دامیانا ، جینسینگ، ژل رویال) و در استفاده های سنتی برای یائسگی شناخته شده است.

این آزمایش با ۱۲۰ خانم مبتلا به علائم یائسگی صورت گرفت که در دو گروه آزمایش قرار گرفتند، یک گروه روزانه ۲ کپسول از Lady 4 مصرف می کردند و گروه دیگر تحت درمان با دارونما قرار گرفتند.

روند بهبود در هر دو گروه بعد از ۴ هفته درمان مشاهده شد، که این بهبود در گروه Lady 4 به طور بالقوه ای بهتر از گروه دیگر بود.

در طول مطالعه، هیچ عارضه جانبی مرتبط با مصرف ژل رویال تازه تحت درمان با این کپسول مشاهده نشد و می تواند به عنوان یک ماده طبیعی تقویت کننده سلامتی و رفاه زنان در دوران یائسگی استفاده شود.

مقدار مصرف ژل رویال اصل گرمی برای یائسگی

مقدار مصرف ژل رویال اصل گرمی برای یائسگی

مطالعات جانبی دیگر در تاثیر ژل رویال بر یائسگی صورت گرفت که یافته ها نشان داد با مصرف روزانه ژل رویال به اندازه ۱۰۰۰ میلی گرم، به مدت هشت هفته، علائم یائسگی کاهش می یابد.

دریک مطالعه جدید نشان داد که مصرف ۱۵۰ میلی گرم ژل رویال تازه در روز، بیش از ۳ ماه می تواند به بهبود سطح کلسترول در زنان یائسه کمک کند.

این ژل می تواند به صورت خوراکی مصرف شود یا به صورت پودر در داخل قرص یا کپسول وارد شود تا بتوان تاثیر ژل رویال بر یائسگی را مشاهده کرد.

در این میان بهتر است عسل گون خالص درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

 

source:https://beenous.com

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید