بزرگترین مرکز فروش شمش رنگی موم عسل

5/5 – (5 امتیاز)

شمش رنگی موم عسل یکی از محصولات پرکاربرد شمع سازی است که شما میتوانید از طریق بازرگانی رویال بیز سفارش داده و خریداری نمایید.

شما هنوز با شمش رنگی آشنا نیستید و شاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید و طبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید شمش رنگی موم چه  فایده ای دارد؟”

بزرگترین مرکز فروش شمش رنگی موم عسل

شمش رنگی موم (بیزوکس قالبی رنگی)

امروزه علاوه بر موم قالبی زرد طبیعی شمش رنگی موم عسل نیز تولید می شود و از این موم های قالبی رنگی برای ساختن شمع های مومی استفاده می شود.

علاقمندان به شمع سازی  به دلیل بوی بد و مواد شیمیایی به کار رفته در پارافین ترجیح می دهند تا از این موم های قالبی به جای پارافین استفاده کنند.

بیزوکس های قالبی رنگی را میتوانید درون ظروف فلزی قرار داده و حرارت دهید و بعداز آب شدن موم، آن را درون قالب های مخصوص ریخته و شمع مورد نظر خود را درست نمایید.

قیمت فروش شمش رنگی موم عسل

قیمت فروش شمش رنگی موم عسل

این شمش های رنگی در رنگ های مختلف و به صورت قالب های ۱ کیلوگرمی و همچنین قالب های ۱۰۰ گرمی تولید میشوند.

کسانی که تازه با این موم های قالبی رنگی آشنا شده اند بهتر است در ابتدا از بیزوکس رنگی ۱۰۰ گرمی استفاده کنند و بعد از آشنایی با نحوه ساخت شمع های مومی اقدام به خرید شمش رنگی مومی ۱ کیلوگرمی و یا بیشتر نمایند.

قیمت شمش های ۱۰۰ گرمی برای افراد مبتدی و یا کسانی که در شروع کار شمع سازی هستند مناسب تر است.

در نظرداشته باشید که اگر قصد تولید شمع های مومی رنگی در تعداد بالا را دارید خرید شمش رنگی موم به صورت کیلویی و در حجم بالا برای شما گزینه بهتری می باشد و با قیمت بهتری می توانید این موم های رنگی را تهیه کنید.

مرکز فروش شمش رنگی موم در تهران

شما می توانید از طریق مجموعه بازرگانی رویال بیز در شهر تهران اقدام به خرید اینترنتی این موم های قالبی نمایید.

خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خریدی خوب در ذهن مشتریان عزیزمان است.

تماس با ما

 

 

 

 

6

    • سلام
      روزتون بخیر باشه
      موم رنگی به صورت قالبی برای شمع سازی حدودا ۴۰ طیف رنگ مختلف موجود هست که میتونین برای اطلاع از طیف رنگی موجود موم های رنگی به کارشناس فروش مجموعه توی واتس اپ پیام بدین تا طیف رنگی موم عسل ها رو براتون ارسال کنن
      ۰۹۱۷۴۲۴۴۱۵۴

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید