موم عسلی رنگی زنبور عسل

4.8/5 – (6 امتیاز)

موم عسلی رنگی زنبور عسل یکی از لوازم جدید در صنعت شمع سازی می باشد که به تازگی طرفداران زیادی را پیدا کرده است.این برگه موم های رنگی در سایز های مختلفی در بازار موجود می باشد که در مجموعه رویال بیز این برگه موم های رنگی با دو سایز به فروش می رسند.

موم عسلی رنگی زنبور عسل

 

 

رنگی کردن موم طبیعی زنبور چه کاربردی دارد؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که رنگ کردن موم طبیعی چه کاربردهایی دارد که تا این حد مورد سوال قرار می گیرد.

اگرچه بیشتر، هنرمندان از رنگ کردن موم استفاده می کنند اما در بسیاری از صنایع مثل نساجی نیز استفاده از راهکارهای رنگ کردن موم می تواند اهمیت پیدا کند.

در زمینه هنری، بیشترین استفاده از روش های رنگ آمیزی موم زنبور عسل را می توان در شمع سازی جستجو کرد.

افرادی که قصد درست کردن شمع های رنگی با موم طبیعی زنبور عسل را دارند، علاقه مند هستند که طیف رنگی مختلفی از شمع ها را ایجاد کرده و در اختیار خریداران خود قرار دهند.

یا اگر برای خودشان شمع را دست می کنند، با ست کردن رنگ شمع مورد نظر خود با دکوراسیون منزل از نظر رنگ، زیبایی بیشتری به دکور خود بدهند.

البته برای درست کردن خمیر بازی کودکان با موم عسلی رنگی  نیز از رنگ آمیزی موم استفاده می شود. البته تفاوت عمده ای که وجود دارد این است که برای رنگ آمیزی خمیر بازی، باید از رنگ های خوراکی استفاده شود. در این صورت خیال پدرها و مادرها از بازی کردن کودکشان با خمیر درست شده از موم و مواد طبیعی دیگر، راحت خواهد بود.

نحوه رنگ کردن موم عسلی رنگی

نحوه رنگ کردن موم عسلی رنگی

رنگ کردن موم عسلی رنگی زنبور عسل کار چندان سختی نیست. به ویژه اگر از موم سفید شده استفاده کنید، احتمالا مشکل چندانی با رنگ کردن موم ندارید.

این در حالی است که موم زرد به سختی رنگ می گیرد و ممکن است اصلا رنگ دلخواه شما حاصل نشود. در نتیجه تا جای ممکن بهتر است از موم سفید استفاده کنید

با این حال برخی نکات برای نتیجه گیری بهتر در هنگام رنگ کردن موم و رسیدن به رنگ دلخواه اهمیت دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

اگر در حال ساخت شمع های رنگی هستید، باید ظرف های مختلفی برای رنگ آمیزی موم داشته باشید تا هر رنگ از پیش درست شده را درون ظرف حاوی موم مربوط به همان رنگ بریزید

رنگ موم ذوب شده با رنگ موم در زمانی که سفت می شود متفاوت است. هیچ قاعده و قانون خاصی نیز بر آن صادق نیست.

برای اینکه از رنگ موم در زمان سفت شدن مطلع شوید، می توانید پس از ترکیب کردن رنگ با موم، چند قطره ای از آن را برداشته و روی کاغذ روغنی بریزید. در این صورت موم سفت شده رنگ نهایی را برای شما به نمایش می گذارد. اینجا می توانید تصمیم بگیرید که رنگ ایجاد شده مورد پسندتان هست یا خیر
در بسیاری از موارد به ویژه برای تهیه شمع های لیوانی، نیازی به رنگ آمیزی موم نیست؛ می توانید از ایده های دیگر مثل انتخاب لیوان های رنگی استفاده کنید.

هشدار همیشگی را فراموش نکنید؛ مذاب موم طبیعی بسیار آزاردهنده است. تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنید.

قیمت خرید موم عسلی رنگی

قیمت خرید موم عسلی رنگی

برای خرید موم عسل رنگی باید به این نکته توجه کنیم که کیفیت موم در تعیین قیمت نهایی برگه موم های رنگی نقش اساسی دارد.

میتوان با مخلوط کردن پارافین با موم طبیعی قیمت موم رنگی را کاهش داد اما از کیفیت آن کاسته شده و محصولی طبیعی را به محصولی شیمیایی تبدیل کرده ایم.

ما در مجموعه رویال بیز با هدف ارائه محصولات طبیعی زنبور عسل سعی میکنیم تا آنجایی که میتوانیم محصولی کاملا طبیعی را خدمت شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

قیمت برگه موم عسلی رنگی با توجه به قیمت موم طبیعی دچار تغییر می شود بنابراین نمیتوان قیمت دقیق و مشخصی برای آن ذکر کرد.

برای اطلاع از قیمت موم عسلی رنگی میتوانید از طریق شماره زیر با کارشناس فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

تماس با مرکز فروش موم رنگی رویال بیز

source:https://www.asalna.ir

4

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید