قیمت برگه موم زنبوراصل

5/5 – (1 امتیاز)

به دلیل استفاده بیشتر از موم زنبور اصل ، خریداران آن ها روز به روز افزایش می یابند. برای استفاده آسان تر موم ها را به برگه موم زنبور تبدیل می کنند و خریداران به دلیل استفاده آسان تر از این برگه ها تمایل بیشتری به این برگه ها پیدا می کنند.

شما هنوز با عسل بهاره سبلان آشنا نیستید و شاید ازدوستان خود قیمت این محصول را شنیده باشید و طبیعتا اکنون فکر می کنید “خرید عسل طبیعی اصل برای بارداری؟! چه  فایده ای دارد؟”

قیمت برگه موم زنبوراصل

 

خرید پستی شمع موم ورقه ای

شمع موم ورقه ای آسانترین شمع( candle )برای تهیه است. آنها بهترین انتخاب برای ساخت شمع های طبیعی در خانه هستند.

برای ساخت شمع های مومی قالبی نیاز به ظرف های مخصوص برای ذوب موم  و قالب های مختلف می باشد.

اما برای ساخت شمع های مومی ساخته شده از برگه موم های ورقه ای نیاز به تجهیزات خاصی نیست و به راحتی میتوانید در منزل اقدام به ساخت شمع های زیبای طبیعی با استفاده از ورقه های مومی لانه زنبوری نمایید.

هنگام خرید برگه موم زنبور باید دقت داشت، چرا که ممکن است برگه های موم غیر خالص و بی کیفیت را خریداری کنید که کیفیت لازم را برای ساخت شمع طبیعی ندارند.

برای خرید پستی برگه موم ورقه ای برای ساخت شمع سازی می توانید از طریق واتس اپ به  شماره ۰۹۱۷۴۲۴۴۱۵۴  پیام داده و اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

خرید پستی شمع موم ورقه ای

خرید و فروش عمده برگه موم زنبور عسل طبیعی

خرید و فروش عمده برگه موم زنبور عسل طبیعی

برگه موم زنبور را با دستگاه آج موم به صورت ورقه های نازک لانه زنبوری درست می کنند، این برگه ها که از موم طبیعی  ساخته شده اند در سایز های ۴۰*۱۸ سانت و ۲۸*۱۸ سانت ساخته شده و در بازار به فروش می رسند.
برای خرید عمده این برگه موم های طبیعی می توانید با شماره ای که در پایین این مقاله قرار دارد تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
بازرگانی رویال بیز  برگه های موم  را به طور عمده به فروشگاه های مختلف در سطح کشور ارسال کرده  و در بازار شهر هایی  همچون تهران،اصفهان،تبریز ،مشهد و…. به فروش می رساند.
علاوه بر فروشگاه ها و بازار خاص این برگه ها، خرید اینترنتی برگه موم  زنبور هم راه مناسبی برای تهیه این محصول است.

همچنین مصرف عسل پارس خمین به جلوگیری از سقط جنین کمک می کند و باعث شیردهی طبیعی بهتر مادر می شود.

بهترین فروشندگان برگه موم زنبور عسل

برای انتخاب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی نیز باید از معتبر بودن آن ها اطمینان داشت زیرا سایت های نامعتبر و جعلی هم وجود دارند که با قیمت های کمتر مشتریان را جذب کرده و محصول بی کیفیت و نامرغوب را برای خریدار ارسال می کنند.


خریداران برگه موم زنبور ممکن است به راحتی به این محصول دسترسی نداشته باشند و یا از کیفیت و اصل بودن محصول اطمینان نداشته باشند .

خریداران برگه موم می توانند با پرس و جو و سرچ در اینترنت به بهترین فروشندگان برگه موم زنبور دسترسی پیدا کنند.

تماس با ما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس بگیرید